וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הבגידה: השמועות על קווין קוסטנר מטריפות את הרשת

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 14:10

מאז שהשחקן ואשתו ב-18 השנים האחרונות הודיעו על גירושים, אתרי הרכילות מעבר לים לא מפסיקים להעלות ספקולציות, כולל קולגה שהוא הכניס להריון. וואלה! סלבס ממזרה

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
אז יאללה ביי/GettyImages, GettyImages

אתמול (ד') סיפרנו לכם עם יתר העולם שכריסטין באומגרטנר, אשתו ואם ילדיו של השחקן קווין קוסטנר, הגישה בקשה לגירושים אחרי 18 שנות נישואים. הודעה מטעמו של קוסטנר אישרה את הידיעה בצורה מוזרה ונאמר בה כי "מר קוסטנר נאלץ לקחת חלק בפירוק נישואיו".

הסיבה לפרידה המפתיעה עדיין לא נמסרה באופן רשמי, אבל אתרי הרכילות מעבר לים כבר התחילו להציף שפע שמועות וספקולציות, חלקן התחילו את דרכן ברשת. אתר TMZ דיווח היום (ה') שבניגוד לסיפור שרץ ברשת בשעות האחרונות, קוסטנר לא הכניס להריון אישה שעובדת לצידו על הסט של הסדרה "ילוסטון".

ה-"Page six" דיווח שערב לפני שבאומגרטנר הגישה את מסמכי הגירושים, קוסנטר שהה בלאס וגאס והצטלם עם צמד מעריצות. הקשר בין התמונה לגירושים נגוז במהרה לאחד שהתברר שהשחקן הצטלם גם עם גברים ולא מדובר בעניינים רומנטיים.

לפי פרסומים שונים, קוסנטר הופתע מהידיעה על הגירושים ולא קיבל שום רמז מאשתו. "זה בא לו בהפתעה גמורה", סיפר מקורב לאתר TMZ והוסיף שהשחקן הרוס.

וואלה! סלבס הודיעה לגרוש שלה שהיא עוזבת את הבית באמצעות מברק מזמר. זו הייתה חוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully