וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין מסבירה למה היא מחביאה אוכל וזה שובר את הלב

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 5:53

הברבי האנושית שהפכה להיות אחת המתמודדות הכי שנויות במחלוקת בבית האח הגדול הסבירה למה היא מחביאה אוכל: "כשהייתי קטנה לא היו נותנים ממתקים, לא היה כסף". וואלה! סלבס מרשמלו

האח הגדול סתיו קצין. רשת 13, צילום מסך
הסליק. סתיו קצין/צילום מסך, רשת 13

סתיו קצין, הברבי האנושית ששוהה בימים אלה בבית האח הגדול, הסתבכה עם דיירי הבית לאחר שמצאו בחפציה מזון שהחביאה. אחרי שפע ריבים וצעקות, קצין נכנסה לשיחה בחדרו של האח והסבירה למה היא מתנהגת בצורה הזו.

"מאיפה אתם יודעים ממה זה נובע? כשהייתי קטנה לא היו נותנים לי ממתקים, היה אסור. היו תקופות שלא היה כסף אז תמיד הייתי מחביאה. גם היום אני מחביאה בבית שהילדים לא יאכלו לי הכל. אבל אני כן נותנת להם, בכל יום שישי אני קונה ממתקים ב-200 שקלים ואני מפנקת אותם ואני לא רוצה שהם יחיו כמו שאני חייתי. כשהיינו הולכים למשפחה, אח שלי ואני היינו מתנפלים להם על המגירת ממתקים ומחסלים הכל".

האח הגדול סתיו קצין. רשת 13, צילום מסך
טבעית ונינוחה/צילום מסך, רשת 13

עם זאת, נראה שחלק מהצופים לא התרשמו מהמונולוג של סתיו. "זה נשמע כמו מונולוג שהיא כתבה לרגע שישאלו אותה. בכללי, כל ההתנהלות שלה בבית מרגישה כמו משחק". אחרת כתבה "כל אדם הוא אישיות, כל אדם מגיע עם קשיים ומורכבויות ולמרות כל מה שהיא עברה וכל כאב שחוותה, ולשנייה אני לא לוקחת את זה ממנה, עדיין צריך לדעת איך להתנהג כשאתה חי בקבוצה. היא לא אדם רע אבל היא מתנהגת כאחת כזאת. אי אפשר לתת לגיטימציה לכל דבר רק כי עברת חיים קשים ומורכבים".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully