וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציד מכשפות: אילון מאסק תקף את מייגן פוקס בטוויטר

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 15:37

מנכ"ל טוויטר ואחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם החליט להצטרף לעליהום על השחקנית, כיוון שהיא מאפשרת לבניה ללבוש שמלות. וואלה! סלבס שוויון

הייתם מצפים מאילון מאסק, אחד האנשים המשפיעים והחשובים ביותר בעולם, להיות עסוק בעניינים חשובים. ישיבות דירקטוריון נניח או יישוב מאדים. במקום אלה, הוא מעדיף לבלות את זמנו בריבים מטופשים בטוויטר.

המיליארדר בן ה-51 ניסה להצטרף לשיחת השבוע החטטנית והחשוכה - האופן בו מייגן פוקס מחליטה לגדל את בניה. מאסק פרסם אמש (א') כמה הודעות מעניינות שנראות כתגובה ישירה למחלוקת בין הכוכבת המהממת לפוליטיקאי השמרן והחצוף רובי סטארבק, שהאשים את מייגן ואת האקס שלה בריאן אוסטין גרין, ב"התעללות בילדים" לאחר שאיפשרה לבניה ללבוש בגדי בנות. מאסק צייץ "מחפש להעסיק סמנכ"ל כישוף ותעמולה". מה הקשר לפוקס? שימו לב.

באחת מהתגובות נכתב שהשחקנית מושלמת לתפקיד שהציע המליארדר תוך כדי הדגשת התגובה שלה לסטארבק, בה היא איימה להשתמש בכישוף. אבל אל תמהרו ללהק את פוקס לתפקיד המכשפה כי מיד לאחר מכן הגיע אדם נוסף וכתב שהיא "גרועה בתעמולה". מאסק כנראה שקל ברצינות את ליהוקה לתפקיד וכתב בחזרה כי "אף אחד לא מושלם".

בנוסף, התייחסותו של מאסק לכישוף משתלבת עם סטורי שהעלתה מייגן לאינסטגרם בו היא פרסמה תמונה ממאמר חדשותי של "מכשפה" שאוכלת פגר צבי, וכתבה "הנה אני מחוץ לביתו של סטארבק". סטארבק המפוחד בתגובה אמר כי "עכשיו מייגן פוקס מאיימת לקיים טקס פגאני של אכילת פגרים בביתי. אם המטרה שלה הייתה להיראות מטורפת. המשימה הושלמה! עכשיו אנשים ידעו שהיא מתרגלת גם כישוף". ממש מולטיטאסקינג.

וואלה! סלבס זכתה בטייטל עובדת החודש על תפקידה כיו"ר איגוד המכשפות. תיזהרו ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully