וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן פוקס הרשתה לבניה ללבוש בגדי בנות והואשמה בהתעללות

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 17:17

שחקנית הקולנוע הרותחת הותקפה על ידי פוליטיקאי אמריקאי, שטען כי העובדה שהיא מאפשרת לבניה ללבוש בגדי בנות היא "התעללות טהורה". וואלה! סלבס אפלה

השחקן בריאן אוסטין גרין יצא להגנתה של גרושתו מייגן פוקס לאחר שהפוליטיקאי רובי סטארבק האשים אותה ב"התעללות בילדים", כך דיווח PageSix. סטארבק צייץ לצד תמונה של הכוכבת ושלושת ילדיה כי "אלה הבנים של מייגן פוקס. ראיתי ששניים מהם סובלים מהתמוטטות לאחר שאולצו על ידי אמם ללבוש בגדי בנות". עוד הוסיף כי מדובר ב-"התעללות טהורה בילדים, אתפלל עבורם".

בציוץ נפרד טען סטארבק כי תקרית דומה התרחשה לפני כחמש שנים והוסיף כי "ידענו שהמדינה לא תעשה דבר בנידון כי פוקס מפורסמת". סטארבק צייץ כי הוא עבד פעם עם פוקס, והיא הייתה "מאוד נחמדה" אליו, והתקרית לכאורה עם ילדיה מאוחר יותר "זיעזעה" אותו.

אך אל תדאגו גרין החתיך כאן כדי להרגיע את הרוחות, ויצא להגנתה של כוכבת "רובוטריקים" היפיפיה ואמר שמדובר בסיפור מזויף. "יש רק כמה אנשים בעולם שיוכלו לאמת את הסיפור הזה, ואני יכול לומר לך בוודאות שזה לא התרחש", כך סיפר ל-TMZ אמש (שבת). גרין המשיך ואמר כי "האדם הזה שמנסה לטעון שזה נכון, הוא דוגמה מושלמת למישהו עם מניעים אנוכיים שלא אכפת לו להשפיע לרעה על מערכת יחסים בין הורה לילד".

פוקס, שחולקת את שלושת ילדיה נוח בן ה-10, בודהי בן ה-9 וג'וני ריבר בן ה-6 עם גרין, חשפה בשנה שעברה כי בנה הבכור חווה בריונות בגלל שלובש שמלות. "הילד שלי סובל. אני מאד מודאגת מזה, הלוואי שהאנושות לא הייתה כזו", אמר פוקס ל-Glamour UK. "למרות שהילד שלי כל כך אמיץ, זה עדיין קשה בתור אמא".

וואלה! סלבס השתוללה על הרחבה של עופרה בשמלת נשף ואיחלה להייטרים מנוחה וסעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully