וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר כהן ונופר מור מציגות: סולחה!

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:18

שתיים מהמשתתפות האהובות ביותר שיצאו מהתכנית "האח הגדול" היו עד לאחרונה בביף לוהט במיוחד. עכשיו נראה שהן סוף סוף שמו הכל מאחוריהן ופתחו דף חדש. וואלה! סלבס עלה של זית

בר כהן ונופר מור מציגות: סולחה/אינסטגרם

בר כהן ונופר מור הן מהמשתתפות החזקות והזכורות ביותר שידעה התכנית "האח הגדול". אחרי שנקלעו לסכסוך מלוכלך במיוחד, לשמחתם הגדולה של מעריצי השתיים (ולצערם של אלו הנהנו מהביף החם), הן החליטו לשים את הכל מאחוריהן ולהציג: סולחה!

לפני כמה שבועות אושיית הרשת נדיר אליהו פרסם בסטורי שלו תמונה של השתיים יחד ונראה היה שהן הלבינו את הדברים, ועכשיו גם הן סוף סוף מתייחסות לביף ולפיוס המרגש. במהלך שאלות-תשובות שמור עשתה בסטורי שלה, היא נשאלה עליה ועל בר, כיוון שהשתיים משתתפות ביחד באותה התכנית הסוקרת את הפרקים של האח הגדול. השתיים ענו בסרטון משותף ואמרו: "צרחנו אחת על השנייה. היינו חייבות לפרוק כל עול. פתחנו דף חדש".

נופר מור על בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
זה הזמן לסלוח/צילום מסך, אינסטגרם
בר כהן על נופר מור. אינסטגרם, צילום מסך
לוותר לשכוח/צילום מסך, אינסטגרם

למי שפחות עקב, וואלה! סלבס כאן להזכיר כי בזמן שידור העונה הקודמת, כשכהן הייתה בבית האח, נופר חשפה בעמוד האינטסגרם שלה כי גילתה על תגובות מכוערות במיוחד שבר כתבה עליה בזמן שנופר עצמה הייתה בתכנית. היא העלתה את התגובות לסטורי שלה וכתבה: "אני רק רוצה שתבינו כמה הגלגל מסתובב. הפוסל במומו פוסל. המטרה היא לא להוריד אותה או להחזיר לה כי אני לא שם בשום צורה. אלא ללמד אתכם לא להיות עברייני מקלדת".

כשכהן יצאה מבית האח היא נשאלה על הנושא, וענתה: "נופר תמיד הייתה עבורי ה-דיירת של האח הגדול. אם כתבתי איזה פוסט בלי הרבה מחשבה לפני שנים אז כתבתי". ובסשן שאלות-תשובות אחר הבהירה כי השתיים לא חברות וגם לא היו אבל נפגשו ביום ההולדת של הסוכנת המשותפת ואמרו שלום מנומס. לפני כשלושה חודשים נופר סיפרה בסטורי שהעלתה כי היא זועמת בעקבות דברים שנאמרו עליה ושוקלת תביעת דיבה. העוקבים ברשתות שיערו כי היא מדברת על שיחה שנעשה בין דנית גרינברג לבר במהלך פודקאסט שהקליטו השתיים, אך מאז נראה שהעניין נשכח.

וואלה! סלבס בעד שלום, אבל ניזונה מסכסוכים לא פחות משהיא ניזונה מפחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully