וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחפשת אייטמים? נופר מור עולה למתקפה

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 13:30

אושיית הרשת העלתה אתמול סטורי ארוך מאוד, בו היא מאיימת בתביעה על מי שלטענתה לא מפסיקים להשחיר אותה ולצחוק על חשבונה. רק על מי היא מדברת? וואלה! סלבס דורה החוקרת

נופר מור/צילום מסך

אושיית הרשת ויוצאת האח הגדול נופר מור, העלתה אתמול (ג') לעמוד האינסטגרם שלה סטורי ארוך במיוחד, בו תקפה את מי שלטענתה הפכו אותה לבדיחה והכפישו את שמה במשך שנים ואיימה כי לא רק שהיא תפתח את הסיפור הסטורי, היא אף תשלח מכתב תביעה חריף במיוחד בקרוב לאותו אדם. או בת אדם.

"את הצד שלי בסיפור אף פעם לא סיפרתי, אף פעם לא דיברתי על זה, לא רציתי להיות חלק מזה, המשכתי את החיים של כרגיל. אבל די, זה כבר היה יותר מדי בחצי שנה האחרונה ואני מרגישה שאני צריכה לעשות לזה סוף", פתחה במונולוג והמשיכה: "במשך כמעט 10 שנים אני שומעת עלי סיפורים, שקרים, דברים שלא קרו מעולם ויש לי הוכחות שהדברים לא קרו מעולם ולא יצאו מהפה שלי מעולם ולא פורסמו ברשתות החברתיות מעולם. עד היום לא עניתי כי גם ידעתי לשמור על הפה שלי כשמדובר בבן אדם הזה כדי לא לפגוע בחיים האישיים שלו".

"אני יכולה לתבוע. כבר בדקתי. אני יכולה לתבוע על הוצאת דיבה, על פגיעה בשמי הטוב, מיליון ואחד דברים. אבל אני באמת לא רוצה, עד היום לא רציתי להכנס לטרפת הזאת של תביעות, אולי להרים פתאום את האינסטגרם. אני אף פעם לא חיפשתי אייטמים. אני תוהה לעצמי מתי אנשים יפסיקו לדבר על אנשים אחרים ויבינו שהם מקבלים מכתב תביעה, ואם השם של אותו בן אדם יצא עוד פעם מהשם שלהם הם ישלמו כסף. ומניסיון, במיוחד מול הבנאדם הזה אני יודעת שכשפוגעים לאנשים בכיס זה הדבר שהכי מרגיז אותם. לא בסטורי, לא ברשתות. רק בכיס. אני הולכת לשתף אתכם בקרוב בדיוק על מה מדובר, זה יהיה אחרי מכתב תביעה שאני אשלח ואחרי שאני באמת אטפל בעניין הזה כמו שצריך לטפל בו. אולי שני אנשים יקבלו מכתב תביעה לא אחד. אבל אחד יקבל מכתב תביעה, אחת, או אחד".

מור לא הזכירה ולו ברמיזה למי היא מתכוונת, אבל ברשת כבר החלו לרוץ השמועות והספקולציות על כך שמדובר בדנית גרינברג, מי שהייתה הנמסיס של נופר לאורך העונה של "האח הגדול" בה השתתפו השתיים, ואף היו חלק ממשולש אהבה שהצלע השלישית שלו הייתה אליאב אוזן. רבים קישרו את זה לפרק הפודקאסט של גרינברג, בו היא מארחת את יוצאת העונה האחרונה של "האח הגדול" בר כהן, שבמהלך שהותה בבית האח פורסמו תגובות ישנות שלה הנוגעות למור בזמן שהאחרונה שהתה באותו הבית בדיוק.

וואלה! סלבס התעייפה מחיפושי הרמזים, תקראו לה כשהמשפט יתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully