וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממגרש הכדורגל למסלול המירוצים: לשאקירה יש בחור חדש

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 10:37

אחרי הפרידה הרועשת משחקן הכדורגל ואבי ילדיה, מעבר הדירה והשמועות על דייט עם השחקן טום קרוז, נראה שהזמרת לגמרי עברה הלאה והחלה לבלות עם בחור חדש, נהג המירוצים המפורסם. וואלה! סלבס Box Box

שאקירה ולואיס המילטון. gettyimages/ טוויטר, GettyImages
זוגיות חדשה? שאקירה והמילטון/GettyImages, gettyimages/ טוויטר
@etalkctv Sorry Lewis Hamilton fans, things may be heating up between the British F1 driver & Shakira. ?? Do you think Shakira would be the top WAG in the racing world? ? #Shakira #LewisHamilton #F1 #Wag #Wags #f1wag #SpanishGrandPrix ♬ original sound - etalk

לפני כשנה החלו הדיווחים ברחבי העולם על רעידת אדמה של ממש, כשהזמרת הקולומביאנית שאקירה תפסה את בעלה, שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה, בבגידה כואבת. מהר מאוד הדיווחים החלו לקבל אמיתות בשטח, כשהזוג אישר את המשבר והפרידה, שהפכה מהר מאוד למכוערת במיוחד עם אין-סוף עקיצות הדדיות.

בחודש שעבר החלו לצוץ שמועות על התחממות ביחסים בין הזמרת לבין השחקן טום קרוז, לאחר שהשניים נצפו יחד במירוץ הפורמולה 1 במיאמי בשיחה אינטימית במיוחד. אבל מסתבר שלא עבור השחקן היא הגיעה למירוץ, אלא בכלל בשביל אחד הנהגים שהתחרה על המסלול- הנהג הבריטי ואלוף העולם לשעבר- לואיס המילטון.

בשבוע שעבר הכוכבת נראתה במירוץ הפורמולה שנערך בברצלונה, לשם היא טסה במיוחד. על פי הדיווחים באתרים מעבר לים, מאוחר יותר באותו היום השניים נראו יחד בארוחה משותפת, וכעבור כמה ימים שוב נפגשו, כשהמילטון הגיע בסירת מנוע, לא פחות ולא יותר, כדי לאסוף את הזמרת מביתה במיאמי. מקור המקורב לשניים סיפר לאתר Mirror כי הם "מתקרבים" ו"מבלים ביחד ועדיין בשלב ההכרות, הכיף והפלירטוט".

וואלה! סלבס עקפה פעם נהג פורמולה 1 אחרי שהם התחרו מי יגיע ראשון לדוכן השווארמה, כי אי אפשר לנצח אותה כשמדובר באוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully