וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבגידה והסקנדל: שאקירה עוזבת את ברצלונה

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 13:05

הזמרת פרסמה הצהרה בחשבון האינסטגרם שלה, והודיעה שהיא וילדיה עוזבים את ברצלונה ועוברים למיאמי. זאת לאחר שאביו של האקס שלח לה הודעת פינוי מהבית המשפחתי. וואלה! סלבס

הזמרת שאקירה הודיעה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא עוזבת את ברצלונה. בפוסט שהעלתה, כתבה "התמקמתי בברצלונה כדי להעניק לילדים של יציבות, אותה אנחנו מחפשים כעת במקום אחר בעולם בקרבת משפחה, חברים וחוף הים.

בברצלונה למדתי שחברות מחזיקה מעמד יותר זמן מאהבה. תודה לכל מי שהיה שם כדי לעודד אותי, לייבש את דמעותיי, לעורר בי השראה ולעזור לי לצמוח".

על פי אתרי רכילות מעבר לים, העזיבה הגיעה לאחר שחואן פיקה, אביו של ג'רארד פיקה, שלח לשאקירה "צו פינוי" במייל, ודרש ממנה לעזוב את הבית עד סוף החודש.

הזמרת הקולומביאנית תועדה בשדה התעופה בברצלונה יחד עם הילדים שלה ושל פיקה, מילאן וסשה, כשהיא נפרד מחבריה בדמעות. לפי דיווחים שונים, הילדים כבר רשומים לבתי ספר בארצות הברית, ויתחילו את לימודיהם בהמשך החודש.

שאקירה ופיקה הודיעו על פרידה בחודש יוני האחרון, אחרי שתפסה אותו בוגד בה. מאז הוא מנהל מערכת יחסים עם קלרה צ'יה, ובין האקסים לשעבר מתנהלת מלחמה מרה שכוללת כישופים ושלל עקיצות הדדיות בתקשורת.

  • עוד באותו נושא:
  • שאקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully