וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהותקף כי קנה כלב: פיט דיווידסון בהודעה זועמת במיוחד

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 14:37

אחרי שתועד כי רכש כלב מגזע מיוחד, ארגון PETA לזכויות בעלי חיים יצא כנגד השחקן, מה שעורר את זעמו והוביל להודעה מכוערת במיוחד. וואלה! סלבס יום אימוץ

@dailymail Pete Davidson was all smiles picking up his new cavapoo ? #fyp #petedavidson #newpup #puppylove ♬ puppy love - elliot

הקומיקאי והשחקן פיט דיווידסון, שיצא בעבר עם קים קרדשיאן, אריאנה גרנדה ועוד שלל נשים יפות ומפורסמות, פתח לאחרונה חזית מול PETA, ארגון העוסק במוסריות למען בעלי חיים, בעימות שהסלים במהרה להודעה קולית מלאה בקללות כנגד סמנ"כלית הארגון.

דיווידסון תועד לפני מספר ימים בזמן שהוא קנה כלב ביחד עם חברתו, השחקנית צ'ייס סוי וונדרס, גור מתוק מסוג קוקאפו, לאחר שכלבו הנרי מת לאחרונה בגיל שנתיים בלבד. מי שפחות אהבו לראות את התמונות של השניים רוכשים את הכלב היו אנשי ארגון PETA, אחד מארגוני זכויות בעלי-החיים הגדולים בעולם. דפנה נחמינוביץ', סמנכ"לית בכירה בארגון, מסרה ל-TMZ: "זה טראגי שפיט לא חיפש כלב במקלט לבעלי חיים. מקלטים בניו-יורק וברחי המדינה גדושים בבעלי חיים חסרי ביט. אנחנו מפצירים בפיט להראות קצת לב בעתיד על ידי אימוץ ולא קנייה".

השחקן לא אהב את ההצהרה הזו של הארגון, והשאיר הודעה זועמת במיוחד בתא הקולי של אותה סמנכ"לית ולא חסך במילים. הוא כינה את נחמינוביץ' "חסרת השכלה", ציין שהוא אלרגי לכלבים ולכן בחר לקנות את הסוג הספציפי הזה, כיוון שמדובר בגזע כמעט היפואלרגני וכי הכלב מיועד לאמו, שאיבדה לא מזמן את כלבה כאמור. לאורך ההקלטה דיווידסון פיזר לא מעט מילים קשות כמו: "לכי להזדיין" ו-"תמצצי את הז*ן שלי". סך הכל, קלאסי ורגוע.

הארגון לא נרתע אחרי ההודעה הקשה, והציא הצהרה נוספת מטעמו לאתר TMZ בה נאמר כי: "אם פיט היה עושה את המחקר שלו, הוא היה יודע שאין דבר כזה כלב היפואלרגני, ושלפחות רבע מהכלבים במקלטים לבעלי חיים הם גזעיים, כולל הגזע שהוא רכש".

בתגובה, דיווידסון מסר ל-TMZ כי הוא לא ידע שיש אפשרות לאמץ כלב ספציפי, וכי נאמר לו שזו לא אופציה למצוא כלב היפואלרגני לאימוץ. בנוגע למילים הקשות, הוא סיפר כי משפחתו עוברת תקופה קשה לאחר מות הכלב של אמו: "לא ראיתי את אמא שלי ואחותי בוכות ככה יותר מ-20 שנה. ניסיתי לעודד את המשפחה שלי והתעצבנתי מכך שהחנות צילמה אותי ללא ידעתי או הסכמתי. לאחר מכן הארגון (PETA) עשו לנו שיימינג וזה החמיר את מצב האבל שלנו. זו הייתה בחירת מילים גרועה, לא הייתי צריך להגיד את זה. אבל אני לא מצטער שאני עומד על דעתי ולמען משפחתי".

וואלה! סלבס אומצה בעצמה על ידי מוריס, החולד והשותף לדירה לשלה שקיבל אותה בחום למשפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully