וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת יופי בעבר, אחות בהווה: סיון קליין כבשה פסגה נוספת

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 13:12

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה סיון קליין לקחה החלטה אמיצה במיוחד בעיצומה של מגיפת הקורונה, כשהחליטה לעשות הסבת מקצוע. כעת היא הפכה באופן רשמי לאחות מן המניין. וואלה! סלבס אחות על מלא

הדוגמנית ומלכת היופי של ישראל בשנת 2003 סיון קליין, החליטה בעיצומה של מגפת הקורונה לעשות הסבת מקצוע מעניינת ואמיצה במיוחד, והחלה בלימודים על מנת להפוך לאחות מן המניין, חלום שעכשיו סוף סוף התגשם כשהיא הפכה באופן רשמי לאחות מן המניין.

קליין שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה את הידיעה המרגשת וכתבה: "כשבנו נולד, נולד גם החלום להיות אחות. והחלום, כמו בנו, הבשיל לאיטו בפגיה של החיים. לא כל החלומות נועדו שיגשימו אותם. על אלה שכן, אל תוותרו. 4 שנים אחרי שנולד, התיישבתי אצל המזכירה בבית הספר לאחיות באיכילוב. היא היתה ככ מופתעת שלא רשמה אותי בהתחלה. קאט. שנים אחרי. על הבמה. אין כתר. אין מצלמות. מהיום, גם אחות".

לפני כשנתיים הדוגמנית (ומעכשיו גם האחות) סיפרה על השינוי המפתיע, כשכתבה: "הכל התחיל לפני שנים. כנראה איפשהו כשנולדתי, ואז קיבל תאוצה וסחרור כשילדתי. אפשר לקרוא לזה חלום ילדות ומיילדות, ועכשיו אחרי תקופה ארוכה של לימודים במחתרת, יש לי אומץ לצאת מארון התרופות לאוויר המחלקות. ולחלוק את הרגע הזה גם איתכם. הקורונה גרמה להרבה אנשים לחשוב על מהות ומשמעות. לעצור. לחשב מסלול מחדש. ואני שצעדתי על כמה מסלולים בחיים, אומרת - לכו על זה. תהיו אמיצים ואמיצות. לא חייבים לוותר על כלום. אני הולכת לשלב בין האהבה שלי למסך הטלוויזיה למשיכה למסך הא.ק.ג ולחיות על התפר שבין חיי הזוהר וזוהר החיים".

וואלה! סלבס מחזיקה מעצמה לא פחות מרופאה, אחרי שצפתה באדיקות בכל העונות של "האנטומיה של גריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully