וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן יפות, אחת אחות: הסבת המקצוע של מלכת היופי לשעבר

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 21:09

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה סיון קליין החליטה לעשות הסבת מקצוע וכעת היא אחות מן המניין. זה לא אומר שהיא מוותרת על אור הזרקורים, אלא משלבת בין התחומים. מה עומד מאחורי השינוי החד? וואלה! סלבס פלורנס ניינטינגייל

סיון קליין בהשקה של התכנית של קרן ברטוב. שוקה כהן
מהשקה למחלקה. סיון קליין/שוקה כהן

מגפת הקורונה גרמה לאנשים רבים לעצור את מסלול החיים, גם אם לא רצו בכך, ולתכנן אותו מחדש. התקופה המבלבלת לא פסחה גם על כמה מהכוכבים המוכרים ביותר בביצה והיום (א') גילינו חברה חדשה שהחליטה לעשות הסבת מקצוע.

סיון קליין פרצה לחיינו לאחר שקטפה את תואר מלכת היופי של ישראל בשנת 2003. מאז היא קטפה קמפיינים רבים, דיגמנה וכיכבה על המסך הקטן. כעת היא מוסיפה טייטל חדש לרזומה המרשים: אחות. קליין חשפה בחשבון האינסטגרם שלה מה היו הסיבות שהובילו אותה לבחור דווקא במקצוע החשוב הזה.

סיון קליין. אינסטגרם, צילום מסך
שאפו!/צילום מסך, אינסטגרם

"הכל התחיל לפני שנים. כנראה איפשהו כשנולדתי, ואז קיבל תאוצה וסחרור כשילדתי. אפשר לקרוא לזה חלום ילדות ומיילדות, ועכשיו אחרי תקופה ארוכה של לימודים במחתרת, יש לי אומץ לצאת מארון התרופות לאוויר המחלקות. ולחלוק את הרגע הזה גם איתכם. הקורונה גרמה להרבה אנשים לחשוב על מהות ומשמעות. לעצור. לחשב מסלול מחדש. ואני שצעדתי על כמה מסלולים בחיים, אומרת - לכו על זה. תהיו אמיצים ואמיצות. לא חייבים לוותר על כלום. אני הולכת לשלב בין האהבה שלי למסך הטלוויזיה למשיכה למסך הא.ק.ג ולחיות על התפר שבין חיי הזוהר וזוהר החיים".

וואלה! סלבס הייתה רוצה לעשות הסבת מקצוע, אבל אין דבר כזה דוגם לאפות בשכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully