וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומי פרנקל שיתפה בדמעות: "הביקורת על משקל לא פוסחת על אף אחד"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 15:10

הדוגמנית הצעירה חשפה באומץ את הביקורת שקיבלה באודישן שערכה בזום, ובו קיבלה תשובה שלילית בגלל משקלה. וואלה! סלבס מודל מסוכן

רומי פרנקל והאודישן. אינסטגרם, צילום מסך
מדרון מסוכן. פרנקל/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית הצעירה רומי פרנקל עובדת לא מעט בארץ וגם בעולם, כשהיא מדגמנת בפרויקטים שונים. היום (ב') היא חשפה באומץ על מאחורי הקלעים של המקצוע הקשוח, והביקורת שקיבלה באודישן שעשתה.

פרנקל העלתה לעמוד האינסטגרם שלה סטורי כשהיא בוכה וכתבה: "לא נוטה לשתף בדרך כלל, אבל בדיוק סיימתי אודישן בזום מפריז ואלה התחושות. הביקורת על משקל לא פוסחת על אף אחד". ובכך היא העלתה שוב את הקשיים וגם הסכנות שבמקצוע הדוגמנות, בסטנדרטים הקיצוניים לעיתים שהוא דורש ובביקורות הקשות שדוגמניות מקבלות על המראה שלהן, גופן ומשקלן.

בחודש מרץ האחרון הדוגמנית עדן פינס התייחסה גם היא לביקורות שקיבלה בנוגע למשקלה מעוקבים, וחשפה גם כן את ההתמודדות הקשה אל מול המשקל: "קיבלתי אינספור תגובות מבנות שריגשו אותי, אבל מצד שני הזילו לי דמעה והזכירו לי ימים קשים. ימים שבהם האוכל היה החבר הכי טוב אבל גם אויב מושבע. ימים של בריחה, של ניתוק של סבל. והכל התחיל ממילה מטומטמת של מישהי. מעוד תגובה, טוקבק ואמירה של מישהו לא במקום שהוא ספק חסר טאקט ספק חסר לב".

קשה שלא לחבר את המקרים הללו לסיפורה הטראגי של קארין באומן שהלכה לאחרונה לעולמה בגיל 35 בלבד, לאחר מאבק ממושך במחלת האנורקסיה. באומן, שהייתה גם היא דוגמנית, נאבקה במשך שנים בהפרעות האכילה שפיתחה במהלך עבודתה במקצוע הקשוח, שמעביר לא מעט נשים צעירות תחת מכבשי הביקורת הקשה והסטנדרט הלא הגיוני לעיתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully