וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד האח הגדול: "הלכתי עם הלב שלי, רציתי להיות אני"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 10:49

העונה החדשה של "האח הגדול" רק עלתה לאוויר, וכבר מעוררת לא מעט דיונים ברשת. אחד מהמתמודדים היותר מסקרנים הוא יענקי גולדהבר החרדי, שצפה כנראה את הסערה שהכניסה שלו לבית תחולל. וואלה! סלבס תועייבה

נראה שמתמודדי העונה החדשה של "האח הגדול" הגיעו הפעם מוכנים מתמיד מבחינת הרשתות החברתיות, ובחרו מראש את מי שינהלו להם את העמודים עם כניסתם לבית והניתוק מהעולם החיצוני. וכך גם יענקי גולדהבר, שהשאיר סרטון מיוחד לעוקבים שהועלה היום בעמוד שלו עם מסר מיוחד ובקשה לצופים.

גולדבהר, שמגדיר את עצמו "יהודי חסיד", מגיע ממשפחה חרדית ענפה, וצפה מראש את הסערה שהכניסה שלו לבית תחולל: "כנראה חלק מכם מרימים גבה ותוהים איך יכולתי לעשות את המעשה הזה וללכת לבית האח? אני הלכתי עם הלב שלי עד הסוף, אני לא רציתי לוותר על החוויה הזו או החלום הזה ואני פשוט רציתי להיות אני", הסביר והוסיף: "אני פה כדי להראות להמוני נערים ונערות מהמגזר החרדי שלנו שלא צריך לשבור את הגבולות, אפשר להשאר יענקי החסיד ובו בזמן ללכת לבית הכי מוכר במדינה, זה לא סותר".

אחרי ההסבר הקצר, הוא פנה לעוקבים בבקשה נרגשת שלא לפגוע במשפחתו, ולשמור את התגובות הרעות לרגע שהוא יצא מהבית: "אני מבקש מכם, בבקשה, אם יש לכם חס וחלילה תגובה שיכולה אולי לפגוע, או קצת פוגענית, בבקשה אל תכתבו אותה, אני מתחנן. חכו לי כשאצא החוצה, ואז תגידו הכל ותכתבו הכל. כרגע רק הסביבה שלי תפגע מזה ולא מגיע להם".

וואלה! סלבס ממזמן חיה בבית סגור מבחירה, אבל רק כדי להמנע ממפגש עם הזולת.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully