וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין באומן הובאה למנוחות: "ניסינו לשמור עליך אחותנו היפה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 16:51

קארין באומן שהלכה לעולמה אחרי עשור בו נאבקה במחלת האנורקסיה, הובאה למנוחות בבית העלמין ירקונים בפתח תקווה. אחיה ספד לה: "נכנסת להרבה אנשים ללב"

לוויתה של קארין באומן/ניר פקין
קארין באומן לוויה. ניר פקין
יהודית באומן וילדיה/ניר פקין

קארין באומן, שהלכה לעולמה אתמול (ג') אחרי עשור בו נאבקה במחלת האנורקסיה, הובאה למנוחות בנוכחות עשרות בני אדם בבית העלמין ירקונים בפתח תקווה.

באומן הניחה אחריה אם, יהודית באומן ובעלה שימי תבורי וחמישה אחים ואחיות: אורלי, רנה, אנה, סטיב, ונטלי.

רנה באומן ספד לאחותו: "חשבנו על הילדות, העליות והירידות. כמה קרובים כולנו היינו. הייתי שם תמיד כאחיך הגדול. ניסנו לשמור עליך אחותנו היפה ואחותו הלוחמת, כל העם אומר אימא כמה את נלחמת וכמה היא הייתה שנים בזכותך. ושימי, כמה היית בבית חולים עם אימא ונלחמתם עבורה. נכנסת להרבה אנשים ללב. אני מתחייב שנהיה מאוחדים ולאהוב אחד את השני".

שימי תבורי קארין באומן לוויה. ניר פקין
הדמעות אומרות הכל. שימי תבורי/ניר פקין

אנה באומן דיברה גם היא ואמרה "המחלה הזאת לקחה אותך ואמרת לי שאת לא רוצה להיות המלאך שלי". שימי תבורי, שליווה את קארין עד נשימתה האחרונה, ספד לה: "הדמעות שלי אומרות הכל".

בן אל תבורי הגיע לחלוק לבאומן כבוד אחרון וגם אורטל עמר, שהייתה קרובה במיוחד לקארין וליוותה אותה בסרט שעשתה על מאבקה באנורקסיה.

אורטל עמר קארין באומן לוויה. ניר פקין
אורטל עמר/ניר פקין
בן אל תבורי קארין באומן לוויה. ניר פקין
בן אל תבורי/ניר פקין

הבוקר (ד') פנה שימי תבורי, בן הזוג של יהודית, לתקשורת ולציבור וביקש להניח לה להתאבל בשקט: "אני מבקש לא לדבר עם יהודית חוץ מלנחם אותה ברוגע, היא סובלת כרגע מלחצים בלב והיא במצב קשה וכל העולם עליה, אלפי הודעות כל רגע מכל מקום ברחבי הארץ, טלפונים ללא הפסקה, היא לא מתאוששת. אני מבין שהמדינה רועשת למוות שלה אבל תניחו ליהודית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully