וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצוב שיהודיה הולכת ככה": גל גברעם השיקה - וחטפה

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 11:36

יוצאת הריאליטי השיקה מותג חדש, אבל הגולשים בחרו להתמקד בשמלה שלבשה ופתחו דיון שעוסק בצניעות. וואלה! סלבס מדינת הלכה

גל גברעם. ניר פקין
בהצלחה! גל גברעם/ניר פקין

כבר שנה שלמה שגל גברעם מספרת על מותג הטיפוח החדש שהיא עובדת עליו, "נורית", על שם דודתה שנפטרה. אמש (א') הגיע רגע האמת וגברעם הנרגשת ערכה השקה רשמית.

אלא שהעוקבים של גברעם החליטו להתעלם מהעסק החדש שפתחה ומהסיפור העצוב שעומד מאחוריו, והחליטו להתמקד דווקא בשמלה שבחרה ללבוש. תגובות מכוערות כמו "עצוב שיהודיה ככה הולכת ולא מתביישת" ו"את מודל לחיקוי ואם בת תלך ככה בגללך תקחי את זה על המצפון שלך. איבדת את זה מזמן", שטפו את עמוד האינסטגרם שלה.

למרבה המזל, לגברעם יש עוקבים שאיזנו את המשוואה העקומה: "חברים, כבודה של אישה לא נמדד בצניעותה. עד מתי הרשת תסער כשאישה בוחרת להתלבש חשוף. שיבושם לה", כתבה עוקבת אחת ואילו אחרת הוסיפה "זו הבחירה שלה ויש לה זכות ללבוש מה שהיא רוצה".

זהבה בן. ניר פקין
בסטי. זהבה בן/ניר פקין
עדי ביטי. ניר פקין
עדי ביטי מפרגנת/ניר פקין

במהלך האירוע גברעם נאמה ואמרה "אחרי תקופה לא קלה שעברתי, אני גאה להשיק את המותג המשפחתי הנקרא על שם דודתי נורית שהלכה לעולמה. אני מקווה שהיא מסתכלת עליי מלמעלה וגאה בי".
מי שהגיעו להרים לה במסעדת yauza בתל אביב בערב שהפיק אדם סרור היו הבסטיז מבית האח הגדול זהבה בן ודרור קונטנטו, אליאב זוהר, קארין עליה, ג'וזי זירה, עדי ביטי ועוד רבים וטובים. שלא במפתיע, האקס תום חיימוב ממש לא הוזמן.

וואלה! סלבס רצתה להשיק מותג, אבל הבינה שאין הרבה ביקוש לתוספות שיער מצמר אלפקה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גברעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully