וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חושפת: "יש ימים שאני בוכה עד שאני נרדמת"

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 11:20

הכוכבת ואשת העסקים פתחה את הלב בראיון לפודקאסט וסיפרה על הקשיים בלהיות אמא לארבעה ילדים: "זה כאילו חרא, הטורנדו המחורבן הזה בבית שלי". וואלה! סלבס בייביסטר

להיות הורה זה לא דבר קל, ומסתבר שגם אם יש לך צוות שלם של אומנות, מבשלות, מאבטחים ושפע של משפחה מסביבך, זה לא הופך את זה לקל יותר. כי בסופו של יום, גם אם קוראים לך קים קרדשיאן ואת מחזיקה באימפריה ששווה מיליונים, את לא חסינה מפני התקף טנרטום משגע של הילד בן ה-4 שלך.

הכוכבת התראיינה לפודקאסט "On Purpose" של ג'יי שטי ושיתפה בכנות על הפער בין איך היא חשבה שזה יהיה לבין החיים האמיתיים, ועל הקשיים שבלהיות אמא: "יש ימים שאני בוכה עד שאני נרדמת. זה כאילו שיש טורנדו בבית שלי". קרדשיאן סיפרה על שגרת היום יום שלהם, וגילתה שהיא בדיוק כמו כל הורה בעולם, גם היא מתמודדת עם בקרים לא פשוטים: "אני צריכה לעשות תסרוקת לבת שלי וזה חייב להיות מושלם ובצורה מסוימת, ואז ילד אחר צריך שאנעל לו את הנעליים שלו וכולם צריכים אותך, זה מטורף, הבישול, ההתרוצצות, זה משוגע".

קים, כזכור, היא אם לארבעה ילדים, נורת' (9), סיינט (7), שיקגו (5) וסאלם (4), אותם הביאה לעולם ביחד עם הגרוש, הראפר קניה ווסט. לאחר שהשניים התגרשו, ועל אף שבהסכם המשמורת הם אמורים להתחלק שווה בשווה, מקורב לכוכבת הריאליטי סיפר שזה לא המצב בפועל, והילדים נמצאים איתה 80% מהזמן. היא שיתפה על כך במהלך הפודקאסט וסיפרה: "עם כל מצבי הרוח, והאישיות השונות, הם לפעמים רבים ואין שם אף אחד. זה רק אני לשחק את השוטר הטוב והשוטר הרע".

קים קרדשיאן והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
סופר אמא. קרדשיאן והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

"זו העבודה הכי מתגמלת בעולם כולו. אין שום דבר שיכול להכין אותך לזה. לא משנה כמה חיכית, לא משנה כמה אתה מחכה, אתה אף פעם לא מוכן לזה. אבל בסוף אתה תבין את זה, וזה יגרום לך להיות כל כך גאה בעצמך שהבנת את זה ושעברת את היום", שיתפה הכוכבת והוסיפה, "רגשות אשמה של אימהות זה כנראה הדבר הכי קשה. האם אני אמא טובה? ילדים פשוט רוצים זמן איתך, הם רק רוצים זמן".

קים וקניה החלו לצאת בשנת 2012 ונישאו באירוע נוצץ באיטליה כשנתיים מאוחר יותר. לאורך השנים הם ידעו הרבה עליו ומורדות שנבעו, בין היתר, בעקבות מצבו הנפשי של ווסט שמתמודד עם הפרעה דו קוטבית. בפברואר 2021 הודיעו על הכוונה להתגרש לאחר שהטיפול הזוגי שניסו לא צלח ובנובמבר 2022 חתמו סופית על הסכם הגירושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully