וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי ביבר חושפת: "אני רוצה ילדים עם ג'סטין אבל מפחדת"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 12:19

הדוגמנית פתחה את הלב בראיון חדש, בו סיפרה על האירוע המוחי שעברה בשנה שעברה, הביקורות ברשת וגם על הרחבת המשפחה עם ג'סטין ביבר. וואלה! סלבס בליברית

היילי ביבר, ג'סטין ביבר, מט גאלה 2021. Getty Images, עיבוד תמונה
יבשרו על הריון בקרוב? הביברים/עיבוד תמונה, Getty Images

הדוגמנית המההמת היילי ביבר (26) עברה לא מעט דברים בשנה וחצי האחרונות, אחרי שחוותה אירוע מוחי, הסתכסכה בפומבי (שוב) עם האקסית של בעלה, הזמרת והשחקנית סלינה גומז, חטפה לא מעט ביקורות ברשת וגם משברים בחיי הנישואין, כך על פי השמועות. בראיון חדש היא פותחת את הלב ומספרת על התקופה הקשה וגם על העתיד עם בעלה, הזמר ג'סטין ביבר.

ביבר התראיינה ל- Sunday Times וסיפרה על האירוע המוחי שעברה והתגובות הנבזיות שקיבלה: "יום אחרי שאושפזתי זה כבר פורסם באינרטנט. רציתי לדבר על מה שקרה במילים שלי, כי כל כך הרבה אנשים הניחו הנחות", והמשיכה: "אם אתה נותן לדברים כאלה להשתיק אותך, אתה מאפשר לאנשים להכתיב איך תחיה את חייך. לפעמים אני פשוט רוצה להתכרבל ולהתבודד, כי אם ככה אנשים מרגישים, אולי אני צריכה להשאר בבית. אבל אני ממש לא בן אדם כזה".

הכוכבת שיתפה בהמשך על הרצון להרחיב את המשפחה והחששות המלוות בכך: "אני כל כך רוצה ילדים אבל אני מפחדת. מספיק שאנשים אומרים דברים על בעלי או על החברים שלי. אני לא יכולה לדמיין איך זה להתעמת עם אנשים שאומרים דבר על ילד. אנחנו רק יכולים לעשות את הטוב ביותר שלנו כדי לגדל אותם, כל עוד הם מרגישים אהובים ובטוחים".

בבלוג הרכילות crazy days and nights נטען שבעבר, ביבר וסלינה גומז ניסו להביא לעולם ילד משותף. לאחר שההריון הסתיים בהפלה השניים נפרדו והזמיר הקנדי נישא להיילי, שמסתובבת עם תחושות קשות ומוצדקות שייתכן והוא לא מעוניין להביא ילדים עמה.

וואלה! סלבס רצתה להביא ילד עם האקס, אבל החליטה לבסוף לאמץ חולד. זה פשוט משתלם יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully