וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב של האירוע: למה הנסיך לואי נעדר מקונצרט ההכתרה?

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 10:28

בן הזקונים של של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון גונב את ההצגה בכל אירוע אליו משפחת המלוכה מגיעה והפך לאייקון רציני בזכות הפרצופים המשעשעים שלו. אז למה הוא לא הגיע לקונצרט ההכתרה? וואלה! סלבס בייביסטר

קייט, לואי, שארלוט וויליאם באירוע הכתרת המלך צ'ארלס, 6 במאי 2023. רויטרס
קייט, לואי, שארלוט וויליאם באירוע הכתרת המלך צ'ארלס, 6 במאי 2023/רויטרס

אירועי ההכרתה של המלך צ'ארלס השלישי לא הסתיימו רק בהנחת הכתר המרשים על ראשו של המלך החדש, והמשיכו בשלל אירועים חגיגיים נוספים, כולל "קונצרט ההכתרה", מופע מיוזיקלי מיוחד שהתקיים אמש (א'). אך מי שהיה בולט בחסרונו במיוחד, היה הנסיך לואי (5) והסיבה להעדרות עניינה את הקהל לא פחות מאשר המופע עצמו.

הנסיך הצעיר, בנם השלישי של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, גונב את ההצגה בכל אירוע אליו משפחת המלוכה מתייצבת, כשהוא דואג לספק שלל רגעים אייקונים בפרצופים משעשעים ובעיקר, בכך שהוא לא מפגין איפוק ורצינות יתרה, כיאה לילד בן חמש טיפוסי. אך הסיבה בגינה הוא נעדר מהאירוע לא הייתה הפחד מהבושות שהוא עלול לעשות למשפחה, אלא פשוטה הרבה יותר- הקונצרט נערך הרבה אחרי שעת השינה שלו.

מי שכן הגיעו לאירוע ונהנו מההופעות של קייטי פרי, ליונל ריצ'י, להקת טייק ד'את, ניקול שרזינגר ואמנים נוספים שהסכימו להופיע היו האחים הגדולים של לואי, הנסיך ג'ורג' (9) והנסיכה שארלוט (8) שהצטרפו אל הוריהם ואל שאר בני משפחת המלוכה וצפו באביהם יורש העצר כשהוא בירך את אביו לכניסה הרשמית לתפקיד.

וואלה! סלבס מאז ומתמיד מבריזה מאירועים בתירוץ שהם על שעת השינה שלה וזה לא משנה באיזה שעה הם מתרחשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully