וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמודה החדשה של לירן דנינו: הזמרת אודיה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 11:15

שלושה חודשים אחרי הפרידה שתפסה את הביצה בהלם וחודש אחרי שנחשף שטיילור מלכוב נמצאת בזוגיות חדשה, עכשיו תורו של הזמר לירן דנינו לעבור הלאה. טוב, בערך. וואלה! סלבס מזווגת זיווגים

לירן דנינו, אודיה. ניר פקין, אינסטגרם, עיבוד תמונה
זוגיות שנשמח לראות. דנינו ואזולאי/עיבוד תמונה, ניר פקין, אינסטגרם

רק לפני שלושה חודשים הביצה היתה בהלם מהפרידה של אחד הזוגות הדביקים והמסקרנים שהיו לנו כאן, הזמר והיוצר לירן דנינו והדוגמנית וכוכבת הרשת טיילור מלכוב שנפרדו אחרי כשנתיים וחצי של זוגיות. מאז היא כבר התקדמה לזוגיות חדשה, וכעת נראה שגם הוא עבר הלאה. טוב, לא ממש.

בשבוע הבא הזמר יחבור לזמרת אודיה, הפרזנטורית של "קסטרו", והשניים יצטלמו ביחד למותג, כי אתם יודעים איך זה, אם כבר באסה אז לקחת אותה בסבבה ולקטוף קמפיין נחשק. מאז הפרידה טיילור הספיקה להתראיין מספר פעמים ודנינו עדיין לא, מעניין איך זה יהיה לשמוע את הצד שלו בסיפור. וואלה! סלבס מבטיחה לעדכן.

לפני כחודש החלו לצוץ תמונות של מלכוב צמודה לבחור חדש ואנונימי בשם נדב יחזקאל, כשהשניים נפשו יחד עם משפחתו של הבחור בחופשה חלומית בתאילנד. מאז היא כבר אישרה את השמועות על הזוגיות החדשה אך השניים טרם הגיעו יחד לאירוע משותף או העלו תמונה רשמית לרשתות החברתיות, שכידוע, זו הדרך האמיתית לאשר זוגיות בימנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully