וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו ההגדרה של קורבן אופנה": נופר מור נכנסת בעוקבות שלה

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 17:28

המשפיענית קיבלה כמה תגובות לא מפרגנות על הבחירות האופנתיות שלה, ואחרי כמה הודעות חצופות החליטה להחזיר לעוקבות שלה. וואלה! סלבס קרוקס

נופר מור. אינסטגרם, צילום מסך
נופר מור/צילום מסך, אינסטגרם
נופר מור. אינסטגרם, צילום מסך
נופר מור/צילום מסך, אינסטגרם

כולם בטוחים שלהיות משפיענית זו העבודה הקלה בתבל ואמנם לא מדובר בכריית פחם, אבל גם הנשים המובילות באינסטגרם צריכות להתמודד עם קשיים בדמות תגובות חצופות למדי. נופר מור, יוצאת ריאליטי שהפכה לאחת הנשים המובילות ברשת, העלתה סטורי בו היא נועלת קרוקס.

נכון, בחירה אופנתית מעוררת מחלוקת, אבל לא ברמה של תגובות קשות. מור החליטה שהיא לא שותקת, והעלתה כמה מהתגובות שקיבלה ביניהן "איכס, ירדת ברמה" וכתבה "אף אחד לא מכתיב כאן מה נכון ומה יפה או פחות. שכל אחת תעשה מה שעושה לה טוב וגורם לה להרגיש טוב. אם זה פריט לבוש שגורם לכן להרגיש יפות - תלבשו אותו לא משנה מה אומרים".

בהמשך, העלתה התכתבןת עם עוקבת שכינתה אותה קורבן אופנה והוסיפה את הכותרת "מרמור לא כאן!": "אני קורבן אופנה? יש מילים אחרות לתאר אותי, אבל קורבן אופנה פחות". הגולשת העקשנית המשיכה וכתבה "ברור, כי קרוקס זה מהמם, לא בגלל שמעצבים התחילו להשתמש בזוועה הזו. נעל שמבוססת על המראה של קרוקס רק בגלל שהחליטו שם שהיא אופנתית ותו לא". לכך הגיבה מור "מאמי נראה לי שקמת על הצד הלא נעים. מה את רוצה ממני לא הבנתי?".

בשבוע שעבר מור העלתה סטורי נוסף בו הציגה מגש שרכשה לרכב, ומיד קיבלה תגובות מגולשים שאיימו לדווח למשטרה: "מאיפה הרוע הזה?! די לחפש אנשים!".

וואלה! סלבס לא נוהגת להתרברב, אבל הנקבוביות שלה היו ההשראה למראה של הקרוקס.

  • עוד באותו נושא:
  • נופר מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully