וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאיפה הרוע הזה?!": התגובה שהעלתה לנופר מור את העצבים

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 12:40

כוכבות הרשת רגילות לקבל לעיתים תגובות שונות ומשונות, אבל לזה יוצאת הריאלטי לגמרי לא ציפתה. מה גרם לעוקבים לדרוש ממנה להוריד את הסטורי ולאיים בדיווח למשטרה? וואלה! סלבס המומה

נופר מור עונה לעוקבים/צילום מסך- אינסטגרם
נופר מור- מגש לרכב. אינסטגרם, צילום מסך
מגש המריבה/צילום מסך, אינסטגרם
נופר מור והמגש לרכב. אינסטגרם, צילום מסך
לא הבנו מה הבעיה/צילום מסך, אינסטגרם

וואלה! סלבס מכירה היטב את ההתמודדות מול תגובות טרחניות כאלו ואחרות, אבל יש פעמים שאפילו היא לא יודעת איך להגיב עליהן, או מה גרם לאנשים לכתוב אותן. כמו במקרה הזה, של יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת נופר מור, שקיבלה תגובות משונות במיוחד לסטורי שהעלתה ולא עברה עליהן בשתיקה.

כל חטאה של מור היה שהיא רכשה מגש מיוחד לרכב, שמתחבר להגה כך שאפשר להניח עליו חפצים שונים, כמובן שלא בזמן נהיגה כיוון שההגה לא יכול להסתובב במצב שכזה. מי שפחות הבינו את העניין היו חלק מעוקביה של הכוכבת, ששלחו לה הודעות בהם המליצו לה להוריד את הסטורי המדובר ואף איימו כי ידווחו עליה למשטרה, לא פחות.

אושיית הרשת נותרה המומה מהתגובות אך לא נשארה חייבת, והעלתה תגובה זועמת לסטורי שלה ואמרה: "אני מקבלת ים הודעות מאנשים שכתובים לי להוריד את הסטורי הזה. נראה לכם שאפשר לחבר את זה בנהיגה?! אי אפשר בכלל לחבר את זה כשהרכב נוסע! מה נראה לכם, שאנשים נוסעים עם מגש עם אוכל עליו וכל האוכל נשפך עליהם?! קצת הגיון!" והוסיפה, "ישר לכתוב שאתם שולחים הודעות למשטרת ישראל. מאיפה הרוע הזה?! די לחפש אנשים!".

וואלה! סלבס אף פעם לא צריכה מגש מיוחד, היא פשוט משתמשת בכרס שלה כשולחן לכל דבר.

  • עוד באותו נושא:
  • נופר מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully