וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה: קים קרדשיאן קיבלה הזמנה לנשף היוקרתי של השנה

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 10:57

על אף השמועות על החתול השחור שעבר בין בנות המשפחה המפורסמת לבין עורכת מגזין "ווג" אנה וינטור, נראה שבכל זאת נזכה לראות את אחת מהן מגיעה לנשף הכי יוקרתי של עולם האופנה. וואלה! סלבס מיאו

על אף השמועות כי בנות המשפחה המפורסמת בעולם הולכות להשאר השנה מחוץ לרשימת המוזמנים האקסלוסיבית של נשף המט גאלה היוקרתי, נראה כי אחות אחת לפחות בכל זאת זכתה להזמנה הנכספת וכבר מתכוננת לדפוק הופעה.

כוכבת הריאלטי והאשת העסקים קים קרדשיאן בחרה בדרך מקורית במיוחד להודיע שתגיע לנשף הנוצץ שיערך בשבוע הבא, כשהעלתה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה לצד שופה, החתולה של מעצב העל המנוח קארל לגרפלד, שנבחר להיות הנושא המוביל של נשף המט השנה. בפוסט שהעלתה כתבה: "היה לי דייט עם שופה בפריז. בילינו ביחד זמן מה במשרד של קרל לגרפלד כדי לקבל קצת השראה עבור המאט".

החתולה שופה, אגב, יכולה בקלות להתחרות בקרדשיאן על מצב המזומנים בבנק, לאחר שזכתה בירושה נכבדת מאוד של 150 מיליון ליש"ט שהוענקה לה על ידי לגרפלד בצוואתו.

בשנה שעברה התרחשה היסטוריה משפחתית מרגשת בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, כשכל בנות המשפחה הוזמנו לקחת חלק באירוע, שזכה לכינוי "הגדול ביותר באופנה". ומי שבלטה במיוחד הייתה כמובן קים, שלבשה את השמלה האייקונית של מרלין מונרו, אחרי שעשתה לא מעט מאמצים להתאים את גזרתה לשמלה, שלמרבה הצער ספגה לבסוף נזקים בסוף בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully