וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות משפחת קרדשיאן לא קיבלו הזמנה לנשף הנוצץ של השנה

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 10:34

אחרי שבשנה שעברה התרחשה היסטוריה משפחתית כשכל בנות המשפחה הוזמנו לאירוע האופנה הכי מדובר, נראה שהשנה אף אחת מבנות המשפחה לא תקבל הזמנה למאט גאלה. וואלה! סלבס חתולה שחורה

קנדל ג'נר, קיילי ג'נר, מט גאלה 2022. GettyImages
אולי עדיף שלא יבואו. האחיות קרדשיאן/GettyImages

בשנה שעברה התרחשה היסטוריה משפחתית מרגשת בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, כשכל בנות המשפחה הוזמנו לקחת חלק באירוע המט גאלה, האירוע אולי החשוב ביותר בתעשיית האופנה. אך אם הייתה להן תקווה לשחזר את המאורע גם השנה, נראה שהן הולכות להתאכזב, כשעל פי הדיווחים, אף אחת מהן לא תקבל הזמנה לנשף הנוצץ.

על פי הדיווח באתר Page Six, בנות משפחת קרדשיאן, לרבות קים שעשתה מאמצים כבירים להכנס לשמלה האייקונית של מרלין מונרו בנשף המט של השנה שעברה, לא עתידות לקבל השנה הזמנה לנשף הנוצץ, שרשימת המוזמנים שלו נשמרת בסודיות עד רגע לפני האירוע. במגזין "ווג" האחראים על ארגון הנשף, סירבו להגיב על שאלות לגבי רשימת המוזמנים, אך מקורב למשפחה טוען שזה לא נכון שהן לא מוזמנות.

אנה וינטור, מט גאלה 2022. GettyImages
תשלח הזמנה? אנה וינטור/GettyImages
קים קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
השמלה האייקונית. קים קרדשיאן/GettyImages

אירוע המט גאלה, שזכה לכינוי "הגדול ביותר באופנה", מתקיים מדי שנה במוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק, ונועד בעקרון לגיוס כספים למכון התלבושות של המוזיאון, אבל נחשב למעשה לערב שבו ניתנת לכוכבים מהוליווד ההזדמנות להפציץ בתלבושות נועזות ומדוברות במיוחד, במסגרת קוד הלבוש המתאים לנושא שנבחר לנשף של אותה השנה.

וואלה! סלבס חולמת לקבל הזמנה לנשף המדובר, אבל לא בטוחה שהפיג'מה הקבועה שלה תתאים לקוד הלבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully