וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי לא: מה גרם לאדל לפרוץ בבכי בתכניתו של ג'יימס קורדן?

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 18:30

הזמרת התארחה בפינת ה"קארפול קריוקי" המפורסמת בתכנית הלייט נייט של חברה הטוב ג'יימס קורדן, וסיפרה על מערכת היחסים המיוחדת ביניהם. אז למה השניים פרצו בבכי? וואלה! סלבס הופכת שולחנות

תכנית הלייט-נייט של המגיש והקומיקאי ג'יימס קורדן יורדת מהמסך ממש בקרוב, ב-27 באפריל, ולרגל התכנית האחרונה התארחה בפינת הקארפול קריוקי חברתו הטובה של קורדן, הזמרת אדל וסיפרה בדמעות על יחסיה הקרובים עם המגיש ואישתו.

במהלך הנסיעה המשותפת של השניים, סיפרה אדל על התמיכה של קורדן ואשתו ג'וליה קארי, בעת שהייתה בעיצומם של הגירושין מבעלה לשעבר סיימון קונקי בשנת 2019, והשניים החלו לדמוע: "אתה וג'ולס והילדים הייתם חלק כל כך בלתי נפרד בשמירה עליי ועל אנג'לו ואני זוכרת שעשית את זה גם עם הומור. תמיד היית כמו המבוגר האחראי בשבילי, אתה וג'וליה, ותמיד נתת לי עצות" סיפרה.

השניים דיברו בעצב ודמעות על כך שהמגיש ואישתו צפויים לחזור לאנגליה כשהתכנית תרד מהאוויר וקורדן אמר: "אני אוהב אותך והיו לנו את התקופות הכי טובות כאן. החברות שלנו והחברות של המשפחות שלנו, זה לא קשור למרחק". והזמרת הוסיפה: "אתה החבר הכי טוב שלי בכל העולם, אני אתגעגע אליך כל כך".

לפני כשנה הכריז המגיש על ירידת התכנית מהאוויר והסביר כי הוא "רוצה להתפנות לעיסוק בפרוייקטים נוספים". אך על פי השמועות מעבר לים, סיום התכנית מגיע על רגע טענות שונות שעלו כלפי התנהגותו של המגיש מאחורי הקלעים, כשעובדים בתכנית התלוננו על יחס משפיל ועל התנהגותו הקשה של קורדן. טענות אלו הגיעו לצד הדיווחים על התנהגותו גסת הרוח של קורדן במסעדת "בלת'זר" החביבה על הסלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully