וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא המאמי של הוליווד: ג'יימס קורדן צרח על מלצר - והושעה ממסעדה

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 13:37

המגיש והקומיקאי האהוב התנהג בגסות רוח באחת מהמסעדות הנחשבות ביותר בניו יורק דבר שהביא להשעייתו מהמקום. קורדן התנצל על התנהגותו כלפי הצוות. וואלה! סלבס דיווה

קארפול קריוקי עם בריטני ספירס, ג'יימס קורדן. יוטיוב, צילום מסך
חביב הקהל./צילום מסך, יוטיוב

בשנים האחרונות ג'יימס קורדן הפך למאמי הלאומי בארצות הברית. המנחה, הקומיקאי והשחקן הבריטי התמודד לא פעם עם שמועות אודות אופיו ההפכפך, ותזכורת נוספת לגינוני הדיווה שלו הגיעה מכיוון לא צפוי.

קית' מקנלי, מסעדן מצליח והבעלים של מסעדת "בלת'זר" שחביבה במיוחד על סלבס, פרסם פוסט בחשבון האינסטרם שלו, וכינה את קורדן "הלקוח הכי דוחה שביקר במסעדה מאז שנפתחה, לפני 25 שנים".

"ג'יימס קורדן הוא קומיקאי גדול, ואיש קטן מאוד", כתב מקנלי והביא שתי דוגמאות מפי אנשי צוות ששירתו את קורדן במסעדה. "בחודש יוני האחרון קורדן ישב במסעדה. כשסיים את המנה העיקרית שלו, הראה למנהל שיש שערה בצלחת שלו. המנהל התנצל, וקורדן דרש ממנו לשלוח לשולחן משקאות בחינם ולא לחייב את המשקאות שהזמינו עד כה, אחרת יכתוב ביקורת רעה על המקום.

תקרית נוספת אירעה בשבוע שעבר, אז קורדן הגיע למסעדה עם אשתו. השניים הזמינו בראנץ', ואשתו הזמינה חביתה שעשויה מחלמונים בלבד. כשההזמנה יצאה, היה קצת חלבון בחביתה. הם התלוננו, והמטבח הכין מנה חדשה. למרבה הצער, היא יצאה עם הום פרייז במקום צ'יפס. ג'יימס התחיל להשתולל וצרח על המלצרית 'את לא יודעת לעשות את העבודה שלך! אולי אני אכנס למטבח ואכין את המנה בעצמי'. המנהל פיצה את בני הזוג בשמפניה והוא זכה ליחס טוב מקורדן, שהתנהג בצורה נוראית למלצרית המבוהלת". בנוסף, ציין המסעדן שג'יימס אינו רצוי עוד במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

למרבה השמחה, לסיפור יש סוף טוב. לפני מספר שעות, מקנלי העלה פוסט נוסף וכתב "ג'יימס קורדן התקשר אלי והתנצל מעמקי נשמתו. בתור מי ששגה בעצמו יותר מפעם אחת, אני מאמין במתן הזדמנות שניה. הכל נסלח".

וואלה! סלבס הושעתה גם היא ממסעדה, רק כי לקחה רחוק מדי את המונח אכול כפי יכולתך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully