וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MAZAL TOV: סופיה ריצ'י התחתנה עם בן זוגה המיליונר היהודי

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 14:31

הדוגמנית הצעירה ובתו של הזמר ליונל ריצ'י התחתנה במהלך סוף השבוע עם בן זוגה המיליונר, בחתונה מפוארת שנערכה על פי המסורת היהודית. וואלה! סלבס שוברת כוס

הדוגמנית סופיה ריצ'י (24), בתו של הזמר ליונל ריצ'י, נישאה במהלך סוף השבוע לאיש העסקים והמיליונר היהודי אליוט גריינג' בחתונה יוקרתית במיוחד שנערכה על פי המסורת היהודית כדת משה וישראל.

הדוגמנית, שלאחרונה פירסמה בחשבון האינסטגרם שלה על סיום הליך הגיור שעברה לקראת החתונה, נישאה לבחיר לבה במלון היוקרתי Du Cap-Eden-Roc הנמצא באנטיב בצרפת. ריצ'י לבשה שמלת כלה של "שאנל" שהותאמה לה באופן אישי כמובן. המלון המפואר בו נישאו מחזיק במוניטין של 150 שנים וחביב מאוד על ידי כוכבי הוליווד.

בין האורחים שזכו להגיע לחתונת הפאר הייתה כמובן גם אחותה של סופיה, ניקול ריצ'י שהגיעה עם בעלה הזמר ג'ואל מאדן. בנוסף אליהם, הגיעו קמרון דיאז ובעלה, שהוא למעשה גיסה של ניקול ריצ'י, וגם ההורים הטריים פריס הילטון והבעל קרטר ראום.

בעלה הטרי של ריצ'י הוא מפיק מוזיקלי והמנכ"ל של לייבל תקליטי ההינדי 10K Projects ובנו של לוסיאן גריינג', היו"ר והמנכ"ל של יוניברסל מיוזיק גרופ. השניים הכריזו על הזוגיות באפריל 2021 והתארסו בשנה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully