וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה כוחות על הבוקר: בנות הביצה ספורטיביות

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 13:49

הסלבס המקומיות, שרגילות להשקות נוצצות ומפונפנות שבדרך כלל לא דורשות מהן מאמץ מיוחד, נדרשו לעבוד קשה הבוקר כשהגיעו לאירוע השקה ששילב אימון מפרך, שגרם להן כנראה לחשוב פעמיים לפני שהן מגיעות לאירוע הבא. וואלה! סלבס זה רק ספורט

יעל כרמון ומורן מזור. באדיבות יחצ 1 rebel,
עצות לחיי הנישואין? יעל כרמון ומורן מזור/באדיבות יחצ 1 rebel
אירה דולפין ומירית גרינברג. באדיבות יחצ 1 rebel,
מרגשת. מירית גרינברג עם בתה אמילי ואירה דולפין/באדיבות יחצ 1 rebel

בנות הביצה, שרגילות להצייב בדרך כלל להשקות נוצצות ומפנקות בהן הן בסך הכל צריכות להגיע, להצטלם, לנשנש אוכל וולקחת מתנות, נאלצו היום לעבוד קצת יותר קשה, להזיע ולהתאמץ באימון כושר של מאמנת הכושר אירה דולפין.

המאמנת הקשוחה, שגרמה לבנות לחשוב פעמים לפני שהן מסכימות להתייצב באירועים הבאים, הבעירה את האימון המפרך במסגרת השקת נעל ספורט חדשה של המותג "אנדר ארמור" שהתרחשה במועדון הכושר 1rebel בעזריאלי שרונה בתל אביב.

בין אלו שהגיעו להתאמן ולהוכיח שבניגוד לוואלה! סלבס, הן לגמרי בכושר, הייתה מלכת היופי לשעבר של ישראל מירית גרינברג, שריגשה את המדינה לפני כשלוש שנים כשחשפה את התמודדותה עם מחלת סרטן השד. גרינברג הגיעה עם בתה אמילי ויחד איתן התאמנו גם: זוכת המירוץ למיליון יעל כרמון, המאורסת הטרייה מורן מזור, הספורטאית האולימפית ניקול זליקמן, רומי נסט, נוגה ליה, שחקני הכדורסל יאיר קרביץ, נמרוד לוי והדר חדד ועוד.

וואלה! סלבס פותחת את היום באימון כושר מיוחד, שכולל הליכה לשווארמה של יוסי וחזרה דרך המאפייה השכונתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully