וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי חושפת: "אני חולה בסרטן השד"

1.7.2020 / 19:41

אחת ממלכות היופי הזכורות בתולדות התחרות הישראלית, מירית גרינברג, גילתה כי חלתה בסרטן השד והתחילה את הטיפולים הרפואיים. "מתה מפחד, אבל יודעת שאני חזקה", סיפרה היפהפייה בת ה-41. וואלה! סלבס רפואה שלמה

מירית גרינברג. אביב חופי
חזקה ומרגשת. מירית גרינברג/אביב חופי

למרבה הצער, לא רק וירוס קורונה: אחת ממלכות היופי האייקוניות של הניינטיז במאה שעברה, מירית גרינברג, חשפה כי למרבה הצער חלתה בסרטן השד. בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות, כתבה ש"גם סרטן זה סוג של 'חוויה' אם מסתכלים על זה בצורה נכונה".

אחלו למירית גרינברג רפואה שלמה באינסטגרם

מירית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מירית גרינברג בבית החולים/צילום מסך, אינסטגרם

גרינברג בת ה-41, שזכתה בתחרות מלכת היופי של ישראל בשיא ימי הזוהר שלה, בשנת 1997, כאשר הייתה בת 17- עוד לפני גיוסה לצה"ל. בהמשך, ייצגה את ישראל בתחרות "מיס עולם" ודגמנה, כאשר בהמשך נשואה לעורך הדין יניב מידן, שאיתו הביאה לעולם ארבעה ילדים.

עוד בוואלה!

קייטי פרי חושפת שקלתי להתאבד לאחר הפרידה מאורלנדו בלום

לכתבה המלאה

לפני כחודש, אובחנה כחולה בסרטן והיום (רביעי), כבר פרסמה תמונות שצילמה במהלך הטיפול הכימותרפי שעברה. עוד לפני, לצד התמונה הפומבית שלה מחויכת (שבכיתוב לצדה חשפה את דבר מחלתה לעולם), מירית ציינה כי היא "מתה מפחד, אבל יודעת שאני חזקה... מתחילה מלחמה".

"לפני כחודש גיליתי שאני חולה בסרטן השד. בחודש הזה עברתי תהליך של עיכול המצב עם עצמי ועם הסובבים אותי. היום קיבלתי את הטיפול הראשון שלי בבית חולים 'איכילוב', מלווה על ידי צוות מדהים ותומך שיש שם", סיפרה לוואלה! סלבס. "אני בסך הכל במצב רוח טוב, ומוכנה למלחמה. הופתעתי מכמות האהבה והתמיכה שקיבלתי מאנשים וזה מחזק אותי מאוד. רק בריאות".


וואלה! סלבס מחזקת את גרינברג ומשפחתה.

מירית גרינברג. ניר פקין
החלמה מהירה/ניר פקין
מירית גרינברג. יח"צ, רפי דלויה
רק בריאות. מירית גרינברג/רפי דלויה, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully