וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינור סביניק: "את נותנת לבן אדם עבודה ובסוף נשארת עם הז*ן ביד"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 10:14

יוצאת האח הגדול העלתה מונולוג נסער לחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה כי לאחר שפירסמה נותן שירות איתו סגרה על שיתוף פעולה, הלקוח נעלם ולא שילם לה את השכר עליו סיכמו. וואלה! סלבס אין מתנות חינם

לינור סביניק/צילום מסך- אינסטגרם

בתקופה האחרונה דובר רבות על תופעת המשפיעניות באינסטגרם, ובין היתר על התופעה הפסולה של משפיענית המקבל שירות או מוצר מסוים בתשלום ולא עומדת בהתחייבותה לפרסם אותו. אך מתברר שלתופעה הזו יש גם צד נוסף, בו הלקוח הוא זה שלא עומד בהתחייבות, כמו שקרה ליוצאת האח הגדול לינור סביניק.

סביניק העלתה אתמול (ד') לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה הצהרה דרמטית במיוחד: "אתן כבר יודעות שאצלי אין משחקים והכל על השולחן לטוב ולרע. אז היום אני רוצה לדבר איתכן על הרע, כי אני לא מצליחה לשמור יותר בבטן ואני לא רוצה להמשיך לבכות יותר ימים שלמים עם עצמי". בהמשך הסטורי היא העלתה מונולוג נסער במיוחד ובו סיפרה על שיתוף פעולה עליו סיכמה עם נותן שירות מסויים בתחום הבריאות, אך לאחר שעמדה בתחייבותה והעלתה את התכנים הרלוונטיים, הצד השני בעסקה נעלם ולא סיפק לה את התשלום עליו סיכמו.

"החלטתי שאני לא מספרת את הסיפור במלואו ועל מי הסיפור, מאוד קשה לי לפגוע בפרנסה של בן אדם. מה קורה כשמשפיענית באה ועושה את חלקה בעסקה ומעלה את התכנים הרלוונטיים ולא מקבלת תמורה בעבור זה?" התחילה סביניק והמשיכה: "אני עוברת ימים הזויים כי מדובר במשהו שהוא בריאותי, והייתי מאוד הגונה עם העוקבות, אמרתי להם שהייתי מרוצה מהמוצר, הייתי מרוצה מהשירות. אבל ברגע שעשיתי את שלי האיש נעלם". סיפרה והוסיפה, "יש לי מכונת כביסה בתוך הבטן, אני לא מצליחה לנשום, אני לא מצליחה לתפקד. וכל זה כי הייתי הגונה. עשיתי את מה שנתבקשתי לעשות ואת מה שעליו הסכמתי. אני לפני חתונה ואני חסרת אונים כרגע. פניתי לעורך דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully