וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה משבר? טהוניה רובל ובן הזוג שמים סוף לשמועות

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 11:45

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי שמנהלת בחודשים האחרונים מערכת יחסים הרחק מאור הזרקורים העלתה סטורי עם בן הזוג, והתייחסה לשמועות על משבר ביחסים. וואלה! סלבס פומבית

טהוניה רובל שלומי טהורי. אינסטגרם, צילום מסך
טהוניה רובל שלומי טהורי/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשים האחרונים הדוגמנית ויוצאת הריאליטי טהוניה רובל מנהלת מערכת יחסים עם איש העסקים שלומי טהורי. בני הזוג מקפידים לשמור את סיפור האהבה שלהם הרחק מאור הזרקורים, אבל שמועות אודות משבר ביחסים גרמו לרובל לעשות צעד לא צפוי.

אמש (ג') העלתה הדוגמנית סטורי זוגי נדיר למדי, בו היא וטהורי מתנקשים. נראה שזו הדרך שלה לשים סוף לשמועות ולהסביר שהקשר יציב וחזק מאי פעם.

מערכת היחסים בין השניים הגיעה אחרי שנה לא פשוטה שרובל עברה, בעקבות הגירושים מבעלה לשעבר ואבי בתה, יניב בן משה. בחודש שעבר פרסמה רובל סטורי וכתבה, בין היתר "עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש? ואם זה לא מספיק, נחווה גם אלימות בחסות החוק שכוללת הטרדות אין סופיות מצד המשטרה. לא פלא שנשים נרצחות בלי סוף. כנראה שהמשטרה צריכה לעשות בדק בית עמוק ויפה שעה אחת קודם. אני שותקת כבר המון זמן ונמאס לי לשתוק".

וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully