וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש חושף: "הנסיך וויליאם חמום מוח, קשה לעבוד איתו"

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 11:16

נראה שהצרות בבית המלוכה הבריטי אף פעם לא נרגעות. אחרי ספרו השערורייתי של הנסיך הצעיר הארי, בו נחשפו פרטים מביכים על עברו ועל משפחתו, ספר חדש מגלה כעת כי גם לאח הבכור, הנסיך וויליאם, לא חסר. וואלה! סלבס פתיל קצר

קייט מידלטון מפליקה בישבנו של הנסיך וויליאם. Giphy
קייט מידלטון מפליקה בישבנו של הנסיך וויליאם/Giphy

אם עד כה חשבנו שהבן הבעייתי במשפחת המלוכה הוא הנסיך הארי, כעת מתברר שגם לאחיו הגדול, הנסיך וויליאם, לא חסר. בספר חדש על משפחת המלוכה חושף בכיר בארמון פרטים חדשים על הבן הבכור בממלכה ובעיקר, על הפתיל הקצר שלו.

בראיון שפורסם באתר Page Six, הסופר רוברט ג'ונסון שכתב את הספר: "המלך שלנו: צ'ארלס השלישי- האיש והמונרך נחשפים", מספר כי הנסיך וויליאם: "יכולם להיות קשה וחסר סבלנות, זה יכול לגרום לו להיות קשר רוח כאשר הוא מתמודד עם צ'ארלס" והוסיף, "גם צ'ארלס מתחמם מהר, אבל זה לא נמשך ונמשך. הוא יכול להיות מתוסכל ולהתלקח ואז ברגע זה נשכח. עם וויליאם זה נשכח רק לעיתים רחוקות".

בספרו חושף ג'ונסון גם פרטים נוספים על היחסים בין האחים, שהמתח ביניהם הוזכר גם בספרו האוטוביוגרפי של הנסיך הארי, ומספר כי המלך צ'ארלס היה "בהלם מהאופי המרושע לפעמים של בניו, שמזכיר את זה של הנסיכה המנוחה דיאנה. הוא ידע ששניהם בעלי רצון חזק ועקשנים אפילו". והוסיף לגבי היחסים ביניהם: "הסכסוך יהיה קשה מאוד לניהול ועלול להשפיע לרעה על המלוכה עצמה".

בעוד פחות מחודש תתקיים ההכתרה של המלך צ'ארלס, אליה יגיע הארי מארצות הברית לבדו. אינגריד סוורד, עורכת מגזין שעוסק בבני המלוכה, סיפרה למגזין ה"Sun" שהארי לא ישוחח עם בני משפחתו. על אף שהוא הודיע באופן רשמי שיגיע לאירוע, הוא לא צפוי להיפגש עם אחיו, הנסיך וויליאם, כדי לפתור את הסכסוך המתוקשר.

וואלה! סלבס עדיין לא מדברת עם אחותה, אחרי שזו לקחה לה את החולצה האהובה עליה מהארון ועד היום לא החזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully