וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רואים שהוא סובל": המעריצים מודאגים ממצבו של ג'סטין ביבר

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 15:13

בסרטון ווידאו שרץ ברשתות החברתיות בימים האחרונים, נראה הזמר שפוף ונשען על גדר, כשאשתו הדוגמנית מלטפת את גבו בזמן אחת ההופעות של פסטיבל קואצ'לה, מה שגרם למעריצים לתהות לגבי מצבו הרפואי. וואלה! סלבס עזרה ראשונה

סרטון ווידאו שרץ ברשת בימים האחרונים מדאיגים את מעריצי הזמר ג'סטין ביבר, כשבמהלך הסרטון הוא נראה עומד כפוף ומכוסה בכובע הקפוצ'ון שלו, כשאישתו הדוגמנית היילי ביבר מנחמת אותו ומלטפת לו את הגב בזמן ההופעה של קיד לרוי בפסטיבל קואצ'לה.

הסרטון המדובר רץ ברשתות החברתיות בימים האחרונים וזוכה ללא מעט תגובות של מעריצים המודאגים ממצבו של ביבר. באחת התגובות נכתב: "הוא לא רוצה להיות שם! רואים שהוא סובל מהתקף חרדה". מגיבה אחרת הוסיפה: "אני עצובה בשבילו, הסביבה הזו לא טובה לו" ובתגובה נוספת נכתב: "אולי הוא חווה התמוטטות נוספת? הוא אף פעם לא נראה שמח, תמיד אומלל", ואחרת כתבה: "נראה שג'סטין ביבר סובל מבעיות בריאתיות רציניות שהציבור לא מודע אליהן. אני מתפללת עבורך". לצד התגובות המודאגות, היו גם כאלו שפקפקו במצבו של הזמר, ותהו האם מדובר בסך הכל בשימוש יתר בסמים שונים לכאורה במהלך הפסטיבל.

הזמר חשף בעבר כי הוא מתמודד עם בעיות רפואיות שונות, כשחלה במלחת הליים הגורמת לכאבי ראש, עייפות ודיכאון. לפני כשנה ביטל הזמר את סיבוב הופעותיו וסיפר כי הוא לקה בתסומנת רמזי האנט שגרמה לשיתוק בפניו. מאז הזמר המעיט להראות בציבור ולבלות באירועים מתוקשרים, מה שגרר גל של שמועות על מצבו ועל מצב מערכת היחסים בינו לבין אישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully