וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבחו, תסעדו ותצטלמו: תראו מי הגיע לחגיגת המימונה של הביצה

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 13:04

מזג האוויר הסוער של הימים האחרונים לא הרתיע את כוכבי הביצה, שהגיעו בהמוניהם לזלול מופלטות ושאר מתוקים בחגיגת מימונה מפוארת. ומה עשה שם שר התרבות? וואלה! סלבס צהלולים

קים אור אזולאי- המימונה של ישראל בידור. שי אסייג,
קים אור אזולאי/שי אסייג
נטע ברזילי- המימונה של ישראל בידור. שי אסייג,
נטע ברזילי/שי אסייג

כמדי שנה בצאת חג הפסח, גם אתמול (ד') נחגגו חגיגות המימונה ברחבי הארץ. מזג האוויר הסוער לא הרתיע את החוגגים, שיצאו בהומינהם לנשנש מופלטות, וזה בכלל לא משנה מאיזה עדה הם באמת הגיעו. וכמו כל שאר מדינת ישראל, גם הסלבס המקומיים לא פספסו את ההזדמנות לעלות כמה קילוגמרים בחגיגה הכי מתוקה בשנה.

בין כל החגיגות שנערכו אמש הייתה אחת שמשכה אליה את מיטב מפורסמי ארצנו, חגיגת המימונה השנתית של "ישראל בידור", שנערכה הפעם במתחם האירועים "גבריאל" בהפקתה של אירית רחמים. החוגגים נהנו משפע עמדות של מתוקים ומהופעה של שרית חדד שהגיעה להרים את האווירה. בין הסלבס מצאנו גם כמה מעניינים במיוחד, כמו שר התרבות מיקי זוהר שהפתיע לצד הבן המוזיקאי אליאב זוהר.

אירה דולפין- המימונה של ישראל בידור. שי אסייג,
אירה דולפין/שי אסייג
סהר כהן- המימונה של ישראל בידור. שי אסייג,
סהר כהן/שי אסייג

הגיעו לזלול, להצטלם ולהנות: נטע ברזילי, קים אור אזולאי, אירה דולפין, השורד סהר כהן, דניאל גרינברג, טליה עובדיה, אן זיוי ועד רבים וטובים. מי שמשכו את תשומת לבנו במיוחד היו הגרושים הטריים, סטטיק ושרית פולק, עם תמונות שגרמו לנו לתהות מה בדיוק קורה שם?

וואלה! סלבס לא מסתפקת רק ביום אחד בשנה, וניזונה גם בשאר הימים בתפריט מיוחד שכולל חמאה, שמן, דבש ופחמימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully