וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטח את אומרת שהכל היה סתם? סטטיק ושרית נצפו קרובים במיוחד

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 10:03

הגרושים הטריים שמספקים לא מעט עבודה למדורי הרכילות גורמים לנו לתהות: האם מדובר בגירושים המכובדים בהיסטוריה או בתרגילי יח"צ שונים ומשונים. והפעם, תמונות שהגיעו אלינו בהם הזוג נראה צמוד מאוד וגרמו לנו לתהות (שוב) מה קורה שם? וואלה! סלבס מבולבלת

סטטיק שרית פולק. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
אנחנו הוזים?/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
סטטיק שרית פולק. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ביחסים טובים מאוד. מאוד./מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

הרבה דברים נאמרו ונכתבו על הפרידה והגירושים של סטטיק ושרית פולק, וכמה יפה זה לסיים מערכת יחסים בצורה כזו טובה ומפרגנת. אבל לפעמים אפילו וואלה! סלבס לא יודעת להגיד אם זה באמת נגמר או שהיא הוזה.

בתמונות שהגיעו אלינו מגולש אמיץ מאוד (בכל זאת, זה היה ממש מול הפרצוף שלהם), השניים נראים כשהם מתחבקים ומצחקקים כאילו כלום לא קרה. אם היינו מתנתקים לשנה מכל מה שקרה בביצה בתקופה הזו ובוחנים רק את התמונות, היינו חושבים שהשניים עדיין יחד, כי בואו, איך אתם עם האקסים שלכם?

התמונות המדוברות צולמו אמש (ד') במסיבת המימונה השנתית של "ישראל בידור" שהתקיימה במתחם האירועים "גבריאל" בהפקתה של אירית רחמים ובעיצוב האותנטי של המעצב דודו גבאי. אל המסיבה הגיעו לראות ולהראות לא מעט מכוכבי הביצה, שאנחנו בטוחים שגם הם תוהים כמונו האם התרחש כאן קאמבק או שהגיע הזמן שהשניים יעברו הלאה?

וואלה! סלבס חזרה לאקס המיתולוגי שלה רק בשביל הזמנה למימונה, וזרקה אותו שוב לאחר שחיסלה לא פחות מחמישים מופלטות עם דבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully