וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבורה של קקות צבועים, מלשינים": הפיצוץ בין מתמודדי הישרדות מתגלה

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 16:10

בדיחה לא מוצלחת של ניר רגב הצליחה להלהיט את קבוצת הווטצאפ של מתמודדי הריאליטי, וההודעות המביכות הגיעו לידיה השמנוניות של וואלה! סלבס. מה קרה שם? כל הפרטים אצלנו

הישרדות סכסוך. מערכת וואלה!, צילום מסך
לא מצחיק/צילום מסך, מערכת וואלה!

הרייטינג בעונה האחרונה של "הישרדות" אמנם לא היה בשמיים, אבל מפלס העצבים של השורדים דווקא כן, גם אחרי שהעונה הסתיימה בניצחון מפתיע של אלית מוסאיוף.

לידיה השמנוניות של וואלה! סלבס הגיעו צילומי מסך של התכתבות בקבוצה של המתמודדים (שצריכה להיסגר, ויפה שעה) על ריב חדש. הפעם זה קרה בין קייסי זפטה, אחת השחקניות המרכזיות העונה לבין ניר רגב. כן, גם לנו לקח רגע להיזכר.

רגב שלח בקבוצה צילום מסך של חיילת ממוצא פיליפיני שקיבלה דרגה והתראיינה בתכנית טלוויזיה, והוסיף את הכיתוב "חג שמח חברים, וברכות לקייסי הנשמה. כפרה עליה, קיבלה דרגת תת אלוף". קייסי לא העריכה את הבדיחה הלא מוצלחת וכתבה "הכי גזעני שלך אבר, מביך ברמות. יצאת דביל".

כשהחברים למשחק, ביניהם כמו ספיר קשתי, דניאל ציוני ועוד הגנו על קייסי, רגב לא נשאר אדיש וכתב "חבורת צבועים, התכוונתי למשהו טוב. צבועים, סכסכנים, יאללה שחררו. חבורה של קקות, צבועים, שחקנים מלשינים". כדי להוסיף קצת דרמה, רגב עזב את הקבוצה, לא לפני שביקש סליחה מקייסי. טו ליטל טו לייט, אדוני.

וואלה! סלבס לא בטוחה שהיא סיפרה לכם, אבל המשקה האהוב עליה הוא תה.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully