וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הגיל? ליאונרדו דיקפריו וג'יג'י חדיד עדיין מתראים

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 14:50

מערכת היחסים בין השחקן, שלרוב יוצא עם נשים מתחת לגיל 25, והדוגמנית בת ה-27 ממשיכה לספק כותרות. אחרי שמועות על פרידה, כעת טוען מקור כי השניים עדיין מתראים ומבלים יחדיו. אבל האם מדובר במערכת יחסים אמיתית? וואלה! סלבס תעלול יח"צני

ליאונרדו בארץ/עדן סניגו
ג'יג'י חדיד וליאונרדו די קפריו. gettyimages, GettyImages
מה קורה שם?/GettyImages, gettyimages

על אף השמועות שמערכת היחסים בין הדוגמנית הלא אהובה בישראל ג'יג'י חדיד, והשחקן חובב הצעירות ליאונרדו דיקפריו לא צלחה, נראה שהשניים עדיין מסתובבים יחד ומתחזקים מערכת יחסים כלשהי מתחת לראדר.

על פי הפרסום באתר ET, הדוגמנית (27) והשחקן (48) עדיין מתראים ומבלים יחדיו, ואף בילו זה לצד זו במסיבת האוסקר של ריצ'י עקיבא ודארן דינציול. "ג'יג'י וליאו עדיין מסתובבים ומדברים כשזה עובד להם עם לוחות הזמנים שלהם. הם נהנים אחד מהשנייה כשזה מתאפשר להם", כך סיפר המקור לאתר.

הזוגיות הלא ברורה בין השניים מגיעה על רקע השמועות על מערכת יחסים חדשה אחרת, הנרקמת בין האקס של ג'יג'י ואבי בתה, זאיין מאליק, עם השחקנית והזמרת סלינה גומז, שאף הייתה בעבר חברה של חדיד. הזוגיות בין מאליק לגומז עלתה לכותרת לאחר שמארחת במסעדה פרסמה סרטון טיקטוק בו סיפרה כי השניים הגיעו לדייט רומנטי ולא הסתירו את החיבה ההדדית.

וואלה! סלבס תשקר אם תגיד שהיא מאמינה בתום לב במערכת היחסים הזו, ולא תופתע אם מדובר בסך הכל ברעיון יחצ"ני של אם המשפחה, יולנדה חדיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully