וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון אינטימי ישן של בן אל תבורי מופץ שוב ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 11:36

סרטון אינטימי ישן של הזמר מסתובב כעת שוב ברשתות החברתיות, ארבע שנים וחצי אחרי שהופץ בפעם הראשונה. הסרטון מופץ הפעם בתצורה אחרת לגמרי, ומגיע גם לילדים ובני נוער. וואלה! סלבס עבירה פלילית

בווידאו: אחרי הודעת הפרידה, סטטיק ובן אל במהלך הופעה בנוף הגליל/קרדיט: משרד העלייה והקליטה
בן אל תבורי דני לוי. אינסטגרם, צילום מסך
אין רגע דל. תבורי ובת הזוג דני לוי/צילום מסך, אינסטגרם

הדרמות בחייו של בן אל תבורי אף פעם לא מפסיקות. אחרי הפרידה המתוקשרת שלוותה בסערה מבן הזוג המוזיקלי סטטיק, ההקלטות הקשות לאורטל עמר שדלפו לתקשורת, הסכסוך המתוקשר עם המשפחה שלו והמעבר לארצות הברית, כעת סרטון אינטימי ישן שכבר הופץ בעבר חוזר ורודף אותו, כשהוא מופץ בשנית ברשתות החברתיות.

כפי שפרסמה מיקי לוין מ-TMI, סרטון אינטימי של הזמר, שהופץ כבר לפני ארבע שנים וחצי, מסתובב כעת שוב ברשתות החברתיות, והפעם בצורה של סטיקרים עם תמונות מתוך הסרטון שנשלחים בהודעות וואטסאפ המועברות גם בקרב ילדים ובני נוער.

הסטיקרים אמנם יכולים להראות משעשעים, אך נזכיר כי הפצה של הסרטון בכל דרך, לרבות בצורת סטיקרים, היא עבירה פלילית לחוק ההטרדות המיניות הקובע כי פרסום תצלום של אדם המתמקד במיניותו ועלול לבזותו ולא ניתנה הסכמה לפרסום מהווה הטרדה מינית על פי סעיף 3 (א)5 (א). דינה של העבירה הוא עד חמש שנות מאסר.

בימים אלו הזמר עובד על סרט חדש, בו הוא מתכנן להציג את הצד שלו באירועים המסחררים בחייו, ובו ידבר בין היתר על הילדות הלא פשוטה שעבר, מערכת היחסים העקלקלה עם הוריו שימי ואביבה תבורי, הסכסוך הארוך עם אורטל עמר והשותפות עם סטטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully