וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק שילדס: "אני לא מבינה למה אמא שלי נתנה לי להצטלם בעירום בגיל 10"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 0:38

השחקנית והדוגמנית ברוק שילדס סיפרה שעד היום היא מתקשה להבין מדוע אמה חשבה שזה בסדר לתת לה להצטלם בעירום לסרט כשהייתה רק בת 10. היא טוענת שהיא לא כועסת עליה: "תמיד אצדד בה. ככה זה כשאת בת יחידה לאם חד הורית"

הדוקו עח ברוק שילדס - Pretty Baby: Brooke Shields/HULU

הדוגמנית והשחקנית האמריקנית ברוק שילדס דיברה בפתיחות על הקריירה המוקדמת שלה, כשהשחקנית התוודתה שאינה מבינה מדוע אמא שלה אפשרה לה להצטלם בעירום למגזין פלייבוי בגיל 10 ולגלם ילדה המתגוררת בבית בושת והופכת לזונה בסרט "ילדה יפה" - שם גם הופיעה השחקנית הקטינה (שהייתה אז בת 12) בעירום מלא.

שילדס בת ה-57 שוחחה על ילדותה ואמה טרי שילדס, שמתה ב-2012, בראיון שהעניקה לאחרונה ל-Sunday Times. במהלך השיחה היא נשאלה על קטע בסרט התיעודי החדש שלה, שבו שוחחה עם בנותיה, רואן בת ה-19 וגרייר בת ה-16, על סרטה "ילדה יפה" (Pretty Baby) מ-1978, בו הוצגה סצנת עירום שלה.

"זו פורנוגרפיית ילדים!" אמרת רואן בסרט התיעודי, שנקרא גם הוא Pretty Baby. "האם היית נותנת לנו לעשות את זה בגיל 11?" היא שאלה את אמה, על כך הגיבה שילדס: "בהחלט לא".

שילדס היום

ובגיל 10 במגזין פלייבוי

בשיחה עם ה"טיימס", שילדס התוודתה עד כמה קשה היה לה לנהל את השיחה הזו עם בנותיה, לאור הדרך שבה היא גדלה. "היה לי קשה, לא להצדיק את אמא שלי בפניהם, אבל כששאלו אותי, חשבתי: 'אלוהים, אני חייבת להודות בזה'", הוסיפה.

היא המשיכה והתייחסה לקריירה המוקדמת שלה, כולל תמונות העירום למגזין פלייבוי בגיל 10 בלבד - וכיצד היא לא יכלה לספר לבנותיה מדוע אמה נתנה לה לעשות את הפרויקטים האלה. "כלומר, יכולתי לומר 'הו, אלה היו הזמנים אז', או 'הו, זו הייתה אמנות'", אמרה שילדס, "אבל אני לא יודעת למה היא חשבה שזה בסדר. אני פשוט לא יודעת".

עוד וידויים של שילדס
ברוק שילדס על האונס שעברה: "קפאתי במקום, זה נס ששרדתי"

ברוק שילדס: כפו עליי להתאהב ולהיות ערומה עם כוכב "הלגונה הכחולה" כשהייתי בת 14

ברוק שילדס ערומה בסרט "ילדה יפה". פסטיבל סאנדנס,
"אני לא יודעת למה היא חשבה שזה בסדר. אני פשוט לא יודעת"/פסטיבל סאנדנס
ברוק שילדס ערומה בסרט "ילדה יפה". פסטיבל סאנדנס,
ברוק שילדס ערומה בסרט "ילדה יפה"/פסטיבל סאנדנס

שילדס נזכרה איך אמה עוררה סערה במשך השנים על החלטתה לתת לבתה לככב בעירום בסרט "ילדה יפה". עם זאת, שילדס הבהירה שהיא לא מרגישה כל כעס כלפיה. "כולם תמיד רצו שאכעס עליה, אבל הכעס היה פשוט עצוב מכדי שאוכל לשאת כשראיתי עד כמה חסרת ביטחון היא הייתה", אמרה.

היא גם הכירה בזאת שהיא עדיין מרגישה צורך להגן על אמה, שמאבקיה בהתמכרות לאלכוהול נדונו בספרה של השחקנית שיצא ב-2014, There Was a Little Girl: The Real Story of My Mother and Me. "זה כל כך מוטבע בך כשאת בת יחידה לאם חד הורית", אמרה ל"טיימס". "כל מה שאת רוצה לעשות זה לאהוב את ההורה שלך ולהשאיר אותה בחיים לנצח - ולכן רציתי להגן עליה. בגלל ההגנה עליה, הצדקתי הכל - וזה חיזק את הקשר הזה בינינו".

עוד בוואלה!

ברוק שילדס: כפו עליי להתאהב ולהיות ערומה עם כוכב "הלגונה הכחולה" כשהייתי בת 14

לכתבה המלאה

ברוק שילדס ב"ילדה יפה" משנת 1978:

זו לא הפעם הראשונה ששילדס מדברת בפתיחות על מערכת היחסים המורכבת שלה עם אמה והמנהלת שלה לשעבר. בזמן ביקור בסטודיו "וראייטי" בינואר, הדוגמנית לשעבר דיברה על ילדותה ותיארה את הבעיות של אמה עם אלכוהוליזם לפני מותה. "את אף פעם לא מתאוששת מאובדן הורה", אמרה כוכבת הלגונה הכחולה, "זה דבר ראשוני. את לומדת לשים את זה במקום אחר בלב שלך. גם נפרדתי ממנה בכל פעם שהיא שתתה. היא לא הייתה נוכחת. ידעתי מי היא מסוגלת להיות כי זה היה שם... עצוב לי שהיא מפספסת את זה. היא כנראה מסתכלת למטה ואומרת: 'לא קיבלתי מספיק זמן מסך'".

מוקדם יותר השנה סיפרה ברוק שילדס שבצעירותה עברה אונס על ידי בכיר בתעשיית הבידור בהוליווד. בראיון שהעניקה למגזין People אמרה: "לא נלחמתי בו, קפאתי. אחרי שזה קרה האשמתי את עצמי. אמרתי לעצמי שלא הייתי צריכה ללכת איתו לחדר, לא הייתי צריכה משקה לצד ארוחת הערב".

וואלה! סלבס גם הייתה ילדה יפה, אבל תראו מה יצא ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully