וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק שילדס על האונס שעברה: "קפאתי במקום, זה נס ששרדתי"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 13:42

אחרי שסיפרה באומץ רב שנאנסה על ידי בכיר בתעשיית הבידור בהוליווד, שילדס התראיינה וסיפרה על ההתמודדות הקשה: "האשמתי את עצמי". וואלה! סלבס זעם נשי

ברוק שילדס בפרסומת לג'ינס של קלווין קליין מ-1980/CK

בחודש ינואר האחרון השחקנית והדוגמנית ברוק שילדס חשפה שבצעירותה עברה אונס על ידי בכיר בתעשיית הבידור בהוליווד. היא לא נקבה בשמו, אבל סיפרה על המפגש עמו בסרט הדוקומנטרי "Pretty Baby: Brooke Shields", שסוקר את חייה של הכוכבת שהתחילה את דרכה בתור ילדת פלא.

בראיון שהעניקה למגזין People, סיפרה שילדס שבאותו הערב הוזמנה על ידי הבכיר לארוחת ערב. "חשבתי שאני אקבל תפקיד בסרט", אמרה והוסיפה שלאחר מכן הוא הזמין אותה לבצע שיחת טלפון מחדר המלון שלו, שם תקף אותה. "לא נלחמתי בו, קפאתי. אחרי שזה קרה האשמתי את עצמי. אמרתי לעצמי שלא הייתי צריכה ללכת איתו לחדר, לא הייתי צריכה משקה לצד ארוחת הערב".

ברוק שילדס בפסטיבל סאנדנס. ג'ובל טאמיאו,
חשופה ונהדרת. ברוק שילדס/ג'ובל טאמיאו

עוד סיפרה שילדס שבמהלך התקיפה סבלה מדיסוציאציה, ניתוק, שליווה אותה לאורך שנות הקריירה שלה: "זה נס ששרדתי. היה לי קל מאוד להתנתק בגלל שזה מצד של להילחם או לברוח. מלחמה לא הייתה אופציה, אז פשוט עזבתי את הגוף שלי ואמרתי לעצמי שאני לא שם, שזה לא קורה. תמיד הרגשתי מנותקת מהגוף שלי, מהמיניות שלי. היה לי קל יותר לכבות את עצמי, הייתי טובה בזה".

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully