וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הראשונה מאז הלווית המלכה: הנסיך הארי הגיע לבריטניה

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 15:16

הדוכס מסאסקס הפתיע את הממלכה כשהגיע לבריטניה על מנת להשתתף בדיון הנערך במסגרת תביעה שהגיש נגד הדיילי מייל בטענות על עבירות פלילות חמורות של חדירה לפרטיות. וואלה! סלבס מכשיר הקלטה

בווידאו: הארי ומייגן וקייט וויליאם סוקרים את המחוות מחוץ לארמון ווינדזור/צילום: רויטרס

הפתעה נרשמה הבוקר בבריטניה, כשהנסיך הארי נחת בממלכה על מנת להשתתף בדיון מקדמי במסגרת תביעה שהוגשה כנגד Associated Newspapers, המוציא לאור של "הדיילי מייל". הנסיך הוא אחד מכמה סלבריטאים וידוענים אחרים אשר הגישו את התביעה כנגד המו"ל בטענה של איסוף מידע בלתי חוקי, לכאורה. זו הפעם הראשונה, כך על פי הערכות, בה הנסיך חוזר לבריטניה מאז הלווית סבתו, המלכה אליזבת השנייה, שנערכה בספטמבר.

בין התובעים בתיק לצד הנסיך נמצאים גם הזמר אלטון ג'ון ובעלו דיוויד פרניש והשחקניות אליזבת' הארלי וסיידי פרוסט. הבתיעה היא בגין שימוש לרעה במידע פרטי. עורכי הדין של התובעים טענו כי: "ישנן ראיות משכנעות ומוצקות ביותר לכך שהם היו קורבנות של פעילות פלילית והפרה גסה של הפרטיות". בהצהרה שפורסמה מטעמם נטען כי המעשים הבלתי חוקיים כללו שכירת חוקרים פרטיים והצבת מכשירי האזנה בסתר בתוך מכוניות ובתים אשר הקליטו שיחות טלפון פרטיות.

המוציאה לאור דחתה את הטענות וכינתה אותן "מגוכחות" ו"ניסיון מתוכנן ומתוזמר מראש על מנת לגרור את הדיילי מייל לתוך שערוריית פריצה לטלפונים". הדובר של המו"ל הוסיף כי "הטענות לא מבוססות ומשמיצות מאוד, שלא נשענות על שום ראיה מהימנה".

בעוד שישה שבועות בלבד, בתחילת חודש מאי, עתידה להתרחש הכתרתו של אביו של הארי, המלך צ'ארלס השלישי. עדיין לא ידוע אם הדוכסים מסאסקס מתכוונים להגיע להכתרה, אך בארמון כבר הודיעו כי הם נכללים בסידורי ההושבה והאבטחה למהלך הטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully