וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון חושפת: ניהלתי מערכת יחסים עם המורה שלי בכיתה ח'

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 11:31

בספרה החדש של הכוכבת, היא חושפת מערכת יחסים אסורה שניהלה עם אחד ממוריה בבית הספר הקתולי בו היא למדה ועל הרגע שהוריה תפסו אותם בשעת מעשה. וואלה! סלבס בהלם

פריס הילטון, דצמבר 2022. Jon Kopaloff, GettyImages
פריס הילטון, דצמבר 2022/GettyImages, Jon Kopaloff

קטעים מתוך ספרה האוטוביוגרפי החדש של פריס הילטון ממשיכים לעשות כותרות. לאחר שחשפה את האמת מאחורי קלטת הסקס שלה ושל ריק סלומון, כעת מתפרסם קטע מחדש מתוך הספר בו היא חושפת על מערכת יחסים אסורה שניהלה עם המורה שלה מכיתה ח'.

הילטון מספרת בספרה על לימודיה בבית הספר הקתולי בו היא למדה, שם היא פגשה באותו המורה: "לכל הבנות בכיתה היה קראש על המורה הצעיר והחתיך, כולם אהבו אותו, כולל הנזירות". בהמשך היא מספרת שהמורה אמרה לה ש"הוא דלוק עליה": "הוא גרם לי להרגיש שמבחינים בי, שאני חשובה ומבוגרת. הוא החמיא לי וגם הקניט אותי, אמר לי שכל שאר הבנות מדברות עליי מאחורי הגב כי הן מקנאות".

מערכת היחסים האסורה המשיכה להתפתח, כשהמורה ביקש ממנה את המספר שלה והחל להתקשר אליה בכל ערב:" דיברנו שעות על כמה אני בוגרת, יפה ואינטליגנטית. כמה אני חושנית ומיוחדת". הילטון מספרת שהוא היה שואל אותה לעיתים קרובות אם ההורים שלה בבית, ובאחד הלילות כשהם לא היו הוא הגיע: "הוא הגיע עם הרכב שלו. נכנסתי לרכב, הוא משך אותי ונישק אותי". המעשה התגלה עוד באותו הערב כשההורים של הילטון חזרו הביתה ותפסו את השניים בשעת מעשה. הוא האשים אותה ואמר: "החיים שלי נגמרו. למה גרת לי לעשות את זה?".

היחסים ביניהם הסתיימו עוד באותו הערב, ולאחר ששנת הלימודים נגמרה הוריה של הילטון העבירו אותה לגור עם סבתה בקליפורניה. המקרה הזה המשיך לרדוף את הכוכבת שמספרת בספרה: "מעולם לא הרשתי לעצמי לדבר או אפילו לחשוב על זה, למה טיפסתי מהחלון כדי לנשק את הפדופיל המטופש הזה. עברו עשרות שנים עד שאמרתי את המילה פדופיל. לקרוא לו ככה הציב אותי בתפקיד הקורבן, ולא הייתי מוכנה להיות שם. גם עכשיו, כשאני יודעת שאף ילד לא אשם בהתנהגות לא הולמת של מבוגר, אני מתביישת כשאני יושבת ומספרת את זה. אני לא בטוחה שאי פעם אצליח להתנער מזה לגמרי, אבל זה חלק מרכזי בסיפור שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully