וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון חושפת את האמת מאחורי קלטת הסקס שלה

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 12:45

הכוכבת חשפה בספרה החדש שלא הייתה מעוניינת בצילום הקלטת הנודעת, אולם מי שהיה בן הזוג שלה באותה תקופה הפעיל עליה לחץ ואיומים: "החיים שלי נהרסו". וואלה! סלבס קאט

פריס הילטון. AP
אמיצה. פריס הילטון/AP

קוראים ותיקים ודאי יזכרו שבשנת 2004 העולם רעש וגעש סביב קלטת הסקס של פריס הילטון ומי שהיה בן הזוג שלה, ריק סולומון. הילטון הייתה בת 19 בלבד כשהסרט צולם ב-2001, ובספרה החדש חשפה את הלחץ שסולומון הפעיל עליה.

"הוא אמר לי לעיתים קרובות שהוא עשה את זה בעבר עם נשים אחרות, אבל זה גרם לי לחוסר נוחות. הרגשתי מוזר לגבי זה. אמרתי לו שאני לא יכולה לעשות את זה, שזה מביך מדי עבורי". לדבריה, ריק שהיה מבוגר ממנה ב-13 שנים, עבר למניפולציות ואיומים שהובילו להרס של חייה וחיי משפחתה.

"הוא אמר לי שאם לא אסכים לעשות את זה, הוא ימצא מישהי אחרת שתהיה מוכנה. זה היה הדבר הכי גרוע מבחינתי - להיזרק על ידי גבר מבוגר בגלל שהייתי ילדה טיפשה שלא ידעה לשחק במגרש של המבוגרים".

פריס הילטון מתוך קלטת הסקס "לילה אחד בפריס". REDDIT, צילום מסך
לחץ ואיומים/צילום מסך, REDDIT

לאחר שהקלטת צולמה, הילטון התחננה בפני סולומון שלא יפרסם אותה - והוא סירב. "לדבריו, הייתה לו כל זכות למכור משהו ששייך לו - משהו שהיה לו ערך כספי רב. נראה שהערך היה גבוה יותר מהפרטיות, הכבוד העצמי והעתיד שלי".

בני משפחתה של היורשת הושפעו גם הם מפרסום הקלטת. "אימא שלי נכנסה למיטה ולא יצאה ממנה. אבא שלי זעם והתחיל להתקשר לעורכי דין, מומחים לניהול משברים, ניסה לעזור לי ולערוך בקרת נזקים".

הילטון הצליחה להשתקם מהתקופה הקשה ולפני שבועות ספורים הפכה לאם לראשונה בחייה, לאחר שהיא ובעלה קרטר ראום הביאו לעולם בן בכור באמצעות אם פונדקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully