וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמשיך לנסות להשתנות": קלואי קרדשיאן מברכת את האקס

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 11:32

על אף שבגד בה לא פעם ולא פעמיים, כוכבת הקרדשיאנס הצליחה להשאיר את העבר מאחור וכתבה ברכת יום הולדת מרגשת לאקס ואבי ילדיה, טריסטן תומפסון. לפחות היא לא שכחה לעקוץ. וואלה! סלבס רותחת

אחח קלואי קרדשיאן, מה יהיה איתך ועם הלב הטוב והסלחן שלך? כמה מילים חיוביות עוד תשפכי על הבנאדם שאנחנו כל כך אוהבים לשנוא? ושלא תבינו לא נכון, וואלה! סלבס בעד הורות משותפת ויחסים טובים, אבל ברכה משתפכת לאקס שבגד בך פעמיים, כשאחת מהן הייתה כשאת רגע מחדר הלידה? את זה כבר קשה לנו להבין.

אבל הנה, כוכבת הריאלטי שוב התעלתה על עצמה ועל כולנו, ובירכה את שחקן הכדורסל ואביה ילדיה, טריסטן תומפסון, לכבוד יום הולדתו ה-32 בברכת יום הולדת מרגשת, הכוללת תמונות שלו לצד ילדיו (מינוס הילד שהיא גילתה עליו בהפתעה, בעודם מצפים לבנם השני) ומשפחתו.

"יום הולדת שמח טריסטן. אתה באמת האבא, האח והדוד הטוב ביותר", כתבה קרדשיאן, ולפחות הוסיפה עקיצה קטנה בברכה כשאיחלה לו: "משאלת יום ההולדת שלי עבורך היא שתמשיך להשתוקק לשינוי וריפוי." נו, מילא.

בחודש שעבר הבהירה הכוכבת שהשניים לא ביחד, כשהפריכה את השמועות בטוויטר וכתבה: "למי יש זמן לגבר? יש לי תינוק בן שישה חודשים וטרו ואני תלויות זו בזו בצורה חולנית! באמת, אין גבר כרגע. גם הוא בתפילות שלי!". השניים חולקים שני ילדים, טרו (4) ובן נוסף בן שבעה חודשים, ששמו עדיין לא נחשף. כן, גם אנחנו מגלגלים עיניים.

וואלה! סלבס שלחה לאקס שלה במתנה כוורת דבורים, עקיצה שהוא בהחלט לא ישכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully