וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה חוגגת פורים ומשיקה את החבר החדש

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 11:38

מלכת הפופ הידועה בקרבתה ליהדות שאף הוסיפה את השם "אסתר", חגגה את חג הפורים בתחפושת משונה במיוחד והשיקה את החבר הצעיר ממנה ב-36 שנים. וואלה! סלבס עדלאידע

מדונה והחבר פורים. אינסטגרם, צילום מסך
אבל למה בלי פנים?/צילום מסך, אינסטגרם

המלכה האם האייקונית מדונה, שמקורבת מאוד לקבלה וליהדות ונוהגת לציין את חגי ומועדי ישראל, חגגה אתמול את חג הפורים בתחפושת לא שגרתית, ואישרה סוף סוף את הזוגיות עם החבר הצעיר החדש והשרירי שלה.

הזמרת העלתה אתמול (ג') לעמוד האינסטגרם שלה סדרת סטוריז לכבוד חג הפורים עם תמונות שלה מחופשת למשהו אפל ולא ברור, בתוספת הכיתוב: "איך הפורים שלי הלך". לאחר מכן מגוון תמונות שלה מחופשת בתחפושת המשונה, הגיעה סוף סוף התמונה המפתיעה המאשרת את השמועות על הזוגיות עם החבר הצעיר ממנה ב-36 שנים ג'וש פופר, עליו סיפרנו לכם ממש לאחרונה.

מדונה פורים. אינסטגרם, צילום מסך
אמאל'ה/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה פורים. אינסטגרם, צילום מסך
מלכה בהחלט/צילום מסך, אינסטגרם

השמועות על בחור המדובר בן ה-29 החלו כבר לפני כחודש, כשמדונה העלתה תמונה משותפת עם פופר ועוררה את סקרנות המעריצים. פופר הוא מאמן איגרוף וכושר שאף אימן את אחד מילדיה. על פי הדיווח ב DailyMail, הרומן החדש מגיע לאחר דיווחים על כך שמדונה נפרדה מהחבר הדוגמן אנדרו דארנל בן ה-23 אחרי חמישה חודשי זוגיות. לפניו יצאה מלכת הפופ עם הרקדן אלמאליק וויליאמס בן ה-28 במשך שלוש שנים.

וואלה! סלבס התחילה פעם עם גבר צעיר, אבל אז גילתה שזה בן אחותה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully