וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות חדשות ומטרידות: "ארון קרטר נרצח ולא מת ממנת יתר"

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 11:10

מלאני מרטין, ארוסתו של קרטר שנמצא מת בביתו לפני חודשים ספורים, טוענת שהוא לא מת ממנת יתר: "הרבה דברים בחקירה פשוט לא מסתדרים", הסבירה. וואלה! סלבס רפואה משפטית

בחודש נובמבר האחרון המוזיקאי ארון קרטר נמצא מת באמבטיה בביתו והוא בן 34 בלבד. המשטרה וחוקר מקרי המוות קבעו שמדובר במנת יתר אולם מלאני מרטין, ארוסתו ואם בנו של קרטר, חושבת שהוא נרצח.

בראיון שהעניקה ל"סאן" הבריטי, סיפרה מרטין שחלק מפרטי החקירה פשוט לא מסתדרים עם סיבת המוות הרשמית שנקבעה: "נושאים רבים שעלו בשיחות עם המשטרה וחוקר מקרי המוות פשוט לא מתיישבים עם מנת יתר. אני רוצה לדעת מה באמת קרה, כדי שאוכל לגדל את הבן שלנו בשקט ולהפסיק לסבול מנדודי שינה במחשבות על הלילה בו ארון מצא את מותו".

מרטין היא לא היחידה שחושבת שמדובר במקרה אפל יותר ממנת יתר: ג'יין קרטר, אמו של ארון, התבטאה גם כן בנושא ואמרה שלדעתה מדובר בעסקת סמים שהשתבשה.

ג'יין פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה תמונות מהאמבטיה בה נמצאה גופתו שך קרטר וכתבה "אני עדיין מצפה לחקירה אמיתית בנוגע למותו של בני. אני חולקת אתכם את התמונות מהזירה כי חוקר מקרי המוות קבע שמדובר במנת יתר. הם מעולם לא בחנו את האיזור כזירת עבירה, כיוון שלארון היה עבר של התמכרויות. המשטרה לא צילמה את התמונות והם אפשרו לאנשים להיכנס ולצאת מהמקום, למרות שהיה שם מידע פוטנציאלי על רצח. ארון קיבל הרבה איומי מוות, ואנשים רבים אמללו את חייו".

וואלה! סלבס חוקרת את היעלמותו של בעל הדירה שלה, שלא ביקש ממנה צ'ק כבר שני עשורים.

  • עוד באותו נושא:
  • ארון קרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully