וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע יוקרתי אחד לא הספיק לה: ניקולה פלץ רוצה חתונה שנייה

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 15:50

כנראה שחתונה יקרה במיוחד לא הספיקה לדוגמנית, שמעוניינת בחתונה נוספת וזה עוד לפני שהסתיימה התביעה של מפיקות החתונה הראשונה נגד אביה. וואלה! סלבס בריידזילה

יש אנשים שכנראה לעולם לא יהיו מרוצים או יסתפקו בדבר, כמו לדוגמה חתונה מדוברת בעלות של 2.3 מיליון ליש"ט. דוגמה לכך היא הדוגמנית והשחקנית ניקולה פלץ (28), שעל פי מקורבים מעוניינת לערוך חתונה שנייה עם בעלה ברוקלין בקהאם (23), בנם של דיוויד וויקטוריה בקהאם.

בני הזוג נישאו באפריל בשנה שעברה, בחתונה נוצצת ויוקרתית במיוחד, שעלתה לאחרונה שוב לכותרות אחרי שמאבק משפטי מכוער במיוחד בין אביה של הכלה, נלסון פלץ, לבין מארגנות החתונה, כשהאב דרש מהשתיים להחזיר לו 132,000 פאונד ששילם בתור פיקדון ובתגובה הן הגישו כתב הגנה בו תיארו את הכאוס ששרר לפני ובמהלך האירוע וכלל סודות, שקרים והתנהגות בריונית במיוחד מצדה של הכלה.

כעת, מקורב לזוג התראיין לאתר Closer וסיפר כי לקראת יום הנישואין הראשון המתקרב של השניים, פלץ מעוניינת לערוך טקס חתונה מחודש, עם שמלה חדשה ואירוע מפואר אף יותר מהאירוע הראשון. ושוב נזכיר כי מדובר באירוע בעלות של 2.3 מיליון ליש"ט. המקור סיפר כי בהתקרב יום הנישואין הדוגמנית לחוצה ולא מרוצה: "היא מסתכלת אחורה על יום החתונה ורואה אותו כמלחיץ מתחליתו ועד סופו. כל העניין היה סיוט. היא הייתה רחוקה מלהיות מרוצה לחלוטין מהחתונה, ומקשרת את זה למתיחות והבעיות שהיו בין המשפחות".

המתיחות המדוברת בין המשפחות קשורה אולי לשמועות שנפוצו סביב האירוע, בהן דובר על כך שפלץ סירבה ללבוש שמלת כלה שעיצבה לא אחרת מאשר חמותה, ויקטוריה בקהאם, מה שגרם למתיחות בין השתיים. שמועה נוספת הנוגעת ליחסי הכלה-חמות הייתה על כך שויקטוריה הואשמה בניסיון לחבל בחתונה, ושהיא "גנבה" את השיר של הריקוד הראשון של בני הזוג לטובת "רגע של אם ובנה". קלאסי.


וואלה! סלבס אף פעם לא מסתפקת באירוע אחד ותמיד תשמח להבריז ממספר רב של אירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully