וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור ב-100,000 דולרים: מה השתבש בחתונה של ברוקלין בקהאם?

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 15:26

בנם של ויקטוריה ודיוויד בקהאם נישא באביב האחרון לניקולה פלץ, אולם תביעת ענק חושפת מופע אימים, התנהגות בריונית וגינונים דיוותיים. וואלה! סלבס מתגרשת

בחודש אפריל האחרון ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ נישאו במה שנראה כמו אירוע חלומי: אחוזה מפוארת, אורחים מפורסמים ותמונות מנקרות עיניים שפורסמו במגזין "ווג". עם זאת, נראה שהאקשן האמיתי התרחש מאחורי הקלעים, ותביעה חדשה חושפת התנהלות בעייתית, בלשון המעטה, של בני משפחת פלץ.

ה"דיילי מייל" הבריטי פרסם שנלסון פלץ, אביה של הכלה המאושרת, הגיש תביעה נגד ניקול ברגהיין ואריאנה גריאלבה, שהיו אחראיות על תכנון האירוע. בכתב התביעה פלץ דורש מהשתיים להחזיר לו 132,000 פאונד ששילם בתור פיקדון.

הרפש החל לצוף לאחר שהשתיים הגישו כתב הגנה, בו תיארו את הכאוס ששרר לפני ובמהלך האירוע וכלל סודות, שקרים, כלה מטורללת ובעיקר הרבה מאוד כסף.

המארגנות כינו את פלץ "הביליונר הבריון". בנוסף, הן תובעות את ניקולה, אמה קלאודיה ומעצב האירוע רישי פתאל, בטענה שהתנהגותם גרמה נזקים בגובה עשרות אלפי פאונד. בין היתר, טענו השתיים שהאב ביקש לבטל את האירוע וכינה אותו "שיט שואו", שהכלה הוציא 100,000 דולרים על איפור ושיער אבל המארגנות התבקשו שלא לגלות לאביה, כיוון שהוא "יהרוג אותה".

עוד נכתב שבנות המשפחה ביקשו להסתיר את הפאדיחות מאם החתן ויקטוריה בקהאם, כדי ליצור מצג שוא של אירוע מושלם. המארגנות עבדו 17 שעות ביום כדי למלא את כל גחמותיה של הכלה שטענה, בין היתר, כי הפרחים שנבחרו "לא לבנים מספיק" וביקשה לבנות רחבת ריקודים על המים. עוד נכתב שפלץ לא הגישה רשימת אורחים מסודרת כיוון שהייתה "עסוקה מדי".

וואלה! סלבס התחתנה בעבר אולם ברחה מהאירוע עם ספק הבורקסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully