וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבה את הכלבים של ליידי גאגא ותובעת חצי מיליון דולר - כי לא קיבלה פרס כשהחזירה אותם

26.2.2023 / 8:44

לאחר שהבטיחה ש"לא תשאל שאלות" את מי שיחזיר לה את כלביה שנגנבו ותשלם לו חצי מיליון דולר, ליידי גאגא נתבעת על ידי אחת מחמשת האנשים שנעצרו בקשר לחטיפת שני הכלבים שלה וירי בדוגווקר שלה

הכלבים של ליידי גאגא/ladygaga

האישה שהחזירה את הכלבים של ליידי גאגא לאחר שנגנבו ב-2021 תובעת את הזמרת - על כך שלא שילמה לה את הפרס של 500,000 דולר שלטענתה הבטיחה.

בפברואר 2021 שני הבולדוגים הצרפתיים של גאגא, קוג'י וגוסטב, נגנבו במהלך שוד, בו נורה ונפצע באורח קשה גם העוזר של גאגא שהוציא אותם לטיול. באפריל 2021, חמישה אנשים נעצרו בקשר לשוד, כולל ג'ניפר מקברייד, שבסופו של דבר החזירה את הכלבים. לאחר שמקברייד החזירה את קוג'י וגוסטב, משטרת לוס אנג'לס גילתה שיש לה מערכת יחסים עם אביו של אחד הגברים שנעצרו בגין השוד וחטיפת הכלבים. מקברייד נעצרה בחשד לסיוע לניסיון רצח ובדצמבר 2022 היא הודתה בעובדות אבל לא באשמה בסעיף אחד של קבלת רכוש גנוב. היא נידונה לשנתיים של מאסר על תנאי, לפי ה-LA Times. ג'יימס הווארד ג'קסון, שהשוטרים זיהו כאשם העיקרי בשוד, ניסיון הרצח וחטיפת הכלבים - נידון ל-21 שנות מאסר.

השוד, הירי וחטיפת הכלבים תועדו במצלמות

במהלך שנת 2021 דווח כי ליידי גאגא הציעה פרס של חצי מיליון דולר שינתנו למי שיחזיר את הכלבים "מבלי לשאול שאלות". בתביעה החדשה, שפורסמה בסוף השבוע ב-BuzzFeed News, טוענת מקברייד שהיא לא קיבלה את הפרס. בתביעה נכתב כי גאגא "הונתה" את מקברייד "על ידי הבטחה ללא כוונה לבצע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גאגא הציעה חצי מיליון דולר - בלי לשאול שאלות

התביעה טוענת שלמקברייד נגרמו נזקים, כאב וסבל, עוגמת נפש ואובדן הנאה מהחיים כתוצאה מאי קבלת 500,000 הדולרים. עורך דינה של מקברייד טען כי בהצהרה של גאגא לפיה "לא ישאלו שאלות" עם הצעת התגמול ואי התשלום לאחר מכן, גאגא ביצעה הפרת חוזה, הונאה על ידי הבטחת שווא והונאה על ידי מצג שווא. על פי התביעה, מקברייד סבורה שהצעת ה"ללא שאלות" של גאגא הוגשה "בכוונה להונות ולעורר את הציבור, למשל התובעת, לסמוך עליה ולפעול לפי ההבטחה האמורה על ידי איתור והחזרת הבולדוגים של ליידי גאגא לידיה."

לפי TMZ, מקברייד רוצה כעת יותר מה-500,000 דולר שהובטחו. היא תובעת פיצויים בסך של 1.5 מיליון דולר מגאגא על פרסום הפרס המטעה לכאורה.

סגנית התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס, מישל הניסי, אמרה ל-TMZ שמקברייד לא רק הייתה מודעת שהכלבים שהחזירה ודרשה את הפרס אבורם נגנבו - אלא גם הכירה את הגברים שהיו מעורבים בפשע במשך שנים. הניסי אומרת שהיא מאמינה שמקברייד ושותפייה לפשע חשבו שהם יכולים לערב אותה בלי להזדהות כי היא הייתה אישה לבנה והם שחורים. היא גם מציינת שמקברייד עדיין מרצה את העונש על תנאי שנגזר עליה, ואם גאגא ספגה הפסד כספי כלשהו כתוצאה מהשוד, ​​התביעה יכולה לבקש פיצויים כספיים ממקברייד.הנציגים של גאגא לא הגיבו לפרסומים בנושא ועדיין לא פרסמו את כתב ההגנה.

גם וואלה! סלבס חופה פעם עצבים ולא קיבלה על זה כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully