וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שירה בדוג ווקר של ליידי גאגא נדון ל-21 שנות מאסר

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 11:46

במהלך תקרית מחרידה שאירעה בשנה שעברה, הדוג ווקר של הזמרת נורה ארבע פעמים במהלך טיול עם הכלבים שלה, שנחטפו במהלך התקיפה. העבריינים נעצרו והובאו לדין. וואלה! סלבס פודלית

ליידי גאגא/אימג'בנק GettyImages

אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו הלילה (ג') שאחד הגברים שהיה מעורב בתקרית ירי וחטיפה של הכלבים של ליידי גאגא נדון ל-21 שנות מאסר. התקרית המחרידה אירעה בשנה שעברה, אז ראיין פישר, הדוג ווקר של הזמרת, לקח את הכלבים שלה לטיול.

שני גברים מתוך שלושה קפצו מרכב שעצר לצידו של פישר, והחלו להכות ולחנוק אותו. הוא השיב מלחמה, נורה ארבע פעמים ושניים מהכלבים, קוג'י וגוסטב, נגנבו מהזירה. פישר הובהל לבית החולים במצב קריטי, אולם מצבו התייצב והוא החלים. הכלבים הוחזרו לאחר שהזמרת הציעה פרס כספי של חצי מיליון דולרים.

ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי היורה, ג'יימס האוורד ג'קסון, הגיע לעסקת טיעון עם התביעה, וירצה 21 שנות מאסר. ממשרד התובע המחוזי נמסר כי "הסכם הטיעון מוצא את מר ג'קסון אחראי למעשה אלים וקר, ומספק צדק לקורבן".

לפני החתימה על ההסכם, פנה פישר לאדם שכמעט ונטל את חייו: "ירית בי והותרת אותי למות. כעת, החיים של שנינו השתנו לנצח". עוד סיפר פישר, כי הירי גרם לריאותיו לקרוס, והוא ספג פגיעה בהכנסה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully