וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס התנצלה בפני מאיה ורטהיימר: "זה היה מעשה חמור"

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 14:08

המנחה והסטייליסטית הכי חריפה במדינה התייחסה לתקרית במסגרתה השחירה את השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה מה עמד מאחורי הסולחה היפה. וואלה! סלבס מוחלת

דורין אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
התנצלה. דורין אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר אסף זמיר. אינסטגרם, צילום מסך
סלחו. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר/צילום מסך, אינסטגרם

סוף השבוע נמצא ממש בפתח, ואם אתם רוצים המלצה לבילוי מטריף וואלה! סלבס מציעה לכם להאזין לפודקאסט של דורין אטיאס. אחרי שהסתבכה עם שלל משפיעניות, הסטייליסטית והמגישה חשפה פיוס מרגש עם מאיה ורטהיימר.

בחודש אפריל האחרון ורטהיימר ובעלה אסף זמיר הגיעו לפאב האילקה בתל אביב, ימים ספורים אחרי פיגוע מזעזע שאירע במקום. אטיאס ראתה את התמונות בסטורי ומיהרה להשתלח בורטהיימר. בין היתר, כתבה "ברגעים האלה בבר האילקה, מאיה ורטהיימר מעלה סרטון חסר רגישות, מחריד. חוצפנים! שרים עם ישראל חי על דמם של ילדים שההורים שלהם עדיין יושבים עליהם שבעה. מרימים לחיים, חיוך ענק על הפנים. בסדר, הבנו שלא ישברו אותנו, אבל שניה. אפשר את כל זה בלי להעלות סרטונים, בלי למצוץ לייקים בכל מחיר. מאיה ורטהיימר, מה יש לך?".

דורין אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
תזכורת/צילום מסך, אינסטגרם

בפרק האחרון של הפודקאסט "אש", הסבירה אטיאס מה עמד מאחורי המילים הקשות: " הייתי חלשה מאי פעם, לילות בלי שינה וכאלה. ראיתי באינסטגרם שאחרי הפיגוע בדיזנגוף מאיה ואסף הלכו לעשות לחיים. לא ממקום של לחגוג, אלא להגיד שממשיכים לחיות

אני בצד השני מתכתבת עם אלמנה של גבר שנרצח בפיגוע הזה ומחזקת אותה. באופן מאוד בוטה ולא מגניב בכלל העליתי תמונה וכתבתי למאיה 'תתביישי לך'. הייתי מטורללת. נכון שהיו דברים בגו ומאיה הייתה טיפה חסרת רגישות, אבל מפה ועד להעלות תמונה - מה קורה חמודה? לקח לי שתי יממות להבין שזה היה לא לעניין. התקשרתי אליה, זה היה חמור. היא הייתה בחו"ל אז כתבתי לה הודעה והיא חיבקה את הסליחה הזו.

כתבה לי דברים שממש הערכתי, את ההסכמה שלה לקבל את הסליחה. התנהגתי אליה נורא. לימים פגשתי את אחותה סיון טלמור וביקשתי גם ממנה סליחה ובשבוע שעבר דיברתי עם מאיה וביקשתי ממנה שתגיד לאימא שלה ולאסף שהתנצלתי. הם קיבלו את הסליחה. לכל המשפחה, החברים, האהובים והעוקבים - כל מי ששלח לי הודעות של איזה כלבה הייתי - אתם צודקים. אני מבקשת מכולכם סליחה וגם ממאיה, שכבר קיבלה אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully